Traxxas Summit topic!

Wat een dooie boel is het hier toch :P
Wakker worden jongens! Tis prachtig weer!

Afgelopen zondag niet naar de meet in Utrecht geweest, maar wel nog ff in het bos gespeeld :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou nou nou, ik heb een auto ongeluk gehad, lig 2 weekjes in het ziekenhuis etc, en gelijk staat het summit topic op pagina 5....

Rijden jullie niet meer? :D

Stuur probleem

Hallo,

Ik heb sinds vorig jaar een summit en nu begint de sturing toch wel heel raar te doen. De servo's staan niet stil, die zwiepen konstant heen en weer als je maar een klein beetje van richting verandert. Als ik de voorwielen van de grond doe en heen en weer stuur (zwiepen blijft) schiet hij na enkele keren in achteruit ! ! Heb de servo's correct op elkaar afgestemd, in andere auto gestoken voor goede werking te controleren,...

Ik vermoed zender - ontvanger probleem. Heeft nog iemand dit al meegemaakt ?

Alvast dank voor mogelijke oplossing
mvg
Marnick.

hallo,

zijn er hier mensen die een andere kap op de Summit hebben? Dacht er een Revo of een Emaxx kapje op te zetten.

Heb een revo ( met summit bumpers) voorzien van een proline kap.
De proline GMC top kick, maar je kan er zowat van alles opgooien wat die afmetingen heeft. Check anders eens Prolineracing.com

dual servo probleem

Hallo,

Ik heb sinds vorig jaar een summit en nu begint de sturing toch wel heel raar te doen. De servo's staan niet stil, die zwiepen konstant heen en weer als je maar een klein beetje van richting verandert. Als ik de voorwielen van de grond doe en heen en weer stuur (zwiepen blijft) schiet hij na enkele keren in achteruit ! ! Heb de servo's correct op elkaar afgestemd, in andere auto gestoken voor goede werking te controleren,...

Ik vermoed zender - ontvanger probleem. Heeft nog iemand dit al meegemaakt ?

Alvast dank voor mogelijke oplossing
mvg
Marnick.

Yep,

Hercalibreren was geen oplossing. Heb daarop de zender van m'n revo gelink met summit en probleem was opgelost. Bij linken van summit zender aan revo : zelfde probleem. Oorzaak lag dus bij de zender. Zender effe opengevezen en de soldering van de potmeter voor sturing lagen bijna tegen elkaar. Bij uitmeten zag je een lichte interferentie. Heb potmeter uitgeblazen en soldures wat van elkaar vrijgemaakt. Probleem opgelost (hoop dat het zo blijft ;-)
mvg
M.

haha dat zit wel snor.Ze rijd zelf ook met een revo 1/16 Het was een verassing ik kwam tuis en jawel daar stond hij de Summit hujjj zomaar ineens.

Gister avond fijn gereden, Wat een top car! Wel wennen met al die differentieel standen maar wel leuk.
Meteen even met lipo 2cel getest werkt ook goed maar je merkt wel meteen dat de motor iets warmer wordt.

Gister avond fijn gereden, Wat een top car! Wel wennen met al die differentieel standen maar wel leuk.
Meteen even met lipo 2cel getest werkt ook goed maar je merkt wel meteen dat de motor iets warmer wordt.

Heb je de motor wel ff in laten lopen? Ik kon 45 vol uit rijden op 2 lipo's zonder dat de motor te warm werd heb er nu ook een MMM in zitten maar dat kost toch veel aandrijf assen helaas

Laatst bewerkt door een moderator:
Back