niet echt druk hier met summit rijders geloof ik maar ik waag toch een poging...
pas mijn shortcourse weer verkocht is toch niks voor mij, paar jaar geleden de eerste generatie E-savage gehad, geweldig ding om mee te rijden en ik wil nu weer terug naar de 1:8 MT maar een Savage Flux, E-Revo of E-Maxx vind ik echt te duur, en de snelheden die deze halen zal ik waarschijnlijk toch nooit gebruiken...
Nu ben ik dus door filmpjes, foto's etc. verliefd geworden op de Summit, wil deze dan ook eind dit jaar gaan bestellen.
Maar vast voorafgaand daar aan, zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden/aanpassen?
Had zowiezo zelf het idee om in ieder geval "shock socks" te monteren voor behoud van de dempers.
Ook wil ik hem op 2x 2s lipo gaan rijden, maar ik begrijp dat er geen cut-off in zit, dus dan op iedere lipo een buzzer?
Hij is "waterdicht" maar de eventuele buzzers niet lijkt me als ik de gemiddelde buzzer zo zie, hoe kan ik deze het beste "waterdicht" maken, denk gewoon een ballon oid eromheen?
Wil er natuurlijk wel goed gebruik van gaan maken, dus ook door de natte modderige omgevingen
Of heb ik nog apart/speciaal gereedschap nodig voor onderhoud?
Het gebruikelijke gereedschap heb ik allemaal al
Banden, Wielen, body's etc zijn voor zover mij duidelijk is allemaal standaard 1:8 mt?
wielen in ieder geval met 17mm hex