Zoals beloofd
De 3 grote rangefinders zijn op de dekopbouw geplaatst en met de krimpkouskoppeling met de N20-motortjes verbonden.
Voorste dekopbouw op het hoofddek gelijmd met Revell Contacta professional en met 2 “sergeanten” ter hoogte van de halfronde nissen geklemd, want zoals in vele andere bouwverslagen gemeld, riskeer je anders daar een open gapende spleet.
De schoorsteen gelijmd op het hoofddek en tegen de achterzijde van de voorste dekopbouw en de verbindingsbrug tussen de achterzijde van het Admiraalsbrugdek en de schoorsteen geplaatst, dat tevens dient als basis van de voormast. Bij plaatsing van de loopbrug bleek die ongeveer een halve millimeter te lang te zijn om mooi tussen beide onderdelen te passen.
De voormast geplaatst en de beide voorste vliegtuighangars tegen de schoorsteen gelijmd.
De achterste dekopbouw op zijn plaats gelijmd en de trap tussen het 1e en 2e niveau geplaatst (aan bakboord, dus hier niet zichtbaar).
De 8 stuks 10,5 cm zwaar luchtafweergeschut geplaatst.
De 6 stuks 15 cm secundair geschut geplaatst.
De koepels van het hoofdgeschut geplaatst.
De kranen geplaatst.
De schroeven teruggeplaatst, rekening houdend met de draairichting: 1 rechtsdraaiende schroef aan stuurboord, en 2 linksdraaiende schroeven , in het midden en aan bakboord.
De roeren terug geplaatst en de roerstangen aangesloten.
Is het geen plaatje?
Rest nog te doen:
- nieuwe vlaggenmasten op boeg en hek (vermits Bissy 2 deze in messing krijgt, zijn de plastic onderdelen beschikbaar).maar eerste nog het volgende of ze sneuvelen weer

.;
- aansluiting van de geluidsmodule, de verlichting en de draaiende rangefinders.
Veel modelbouwplezier,