Twister goes Molded

Loet,

Ja daar zat ik al stiekem over te dromen ......en wat dacht van een mooie
ovale pook :D, als het goed is krijg ik as zondag 2 voorbeelden...:rolleyes:
Cheers

Bart

PS: moet ik wel weer mijn mallen aanpassen....of maar gelijk in 3D gaan tekenen...morgen maar weer eens verder...

Ja maar als we zelf iets maken dan doen we het anders en begint hij dik en ovaal en eindigt hij rond. En je kan er aan denken om hem niet gelijkmatig (rechte lijn) van dik naar dun te laten lopen maar als een heel groot deel van een boog. Volg je me nog??

Loet

Loet,

Ja daar zat ik al stiekem over te dromen ......en wat dacht van een mooie
ovale pook :D, als het goed is krijg ik as zondag 2 voorbeelden...:rolleyes:
Cheers

Bart

PS: moet ik wel weer mijn mallen aanpassen....of maar gelijk in 3D gaan tekenen...morgen maar weer eens verder...

Ja maar als we zelf iets maken dan doen we het anders en begint hij dik en ovaal en eindigt hij klein en rond. En je kan er aan denken om hem niet gelijkmatig (rechte lijn) van dik naar dun te laten lopen maar als een heel groot deel van een boog. Volg je me nog??

Loet

25~1.jpg

Vandaag eerste set stabilo en kielvlak gebouwd. Zijn iets te zwaar.Samen 15 gr. De ligger kan veel minder. Huid is ook niet perfect. Zou wat meer vacuum kunnen hebben. Word nog wel wat binnenkort.

normal_26~1.jpg

Nieuwe rompmal gemaakt afgelopen weken en het eerste exemplaar is klaar. De pylon is er afgehaald. Dit was erg lastig te bouwen en vooral stijf te krijgen waardoor de rompen wat zwaarder werden als de bedoeling. Deze romp zal misschien ook nog wel iets minder weerstand hebben en heeft 4 ophangpunten waardoor er nagenoeg geen torsie meer inzit.
Hoop dat dat de starthoogte ten goede komt (was toch al niet slecht).

Niet te snel doorontwikkelen Alex. Nadeel is dat men geen producten meer af gaat nemen omdat men gaat denken dat die dan over enkele weken toch alweer gedateerd zullen zijn :lol:

Niet te snel doorontwikkelen Alex. Nadeel is dat men geen producten meer af gaat nemen omdat men gaat denken dat die dan over enkele weken toch alweer gedateerd zullen zijn :lol:

Ik weet het maar die andere romp was het niet helemaal qua bouwen. Teveel 2e keus door te lastige bouw. Deze vorm is wat makkelijkere te bouwen en het eerste exemplaar is al mooier als alle anderen die uit de vorige mal kwamen bij elkaar.

Back