M7H, graag gedaan ! “uitgebreidde antwoord” schrijf je overigens maar met 1 d, want het is gewoon tegenwoordige tijd. Dubbel d zou correct zijn geweest als ik in het verleden een antwoord had gegeven dat zich had uitgebreid. Overigens heb ik geen enkel bezwaar tegen dubbel d hoor, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan een mooie natuurlijke stevige cup c.
Het valt overigens op dat je tegen jezelf aan het praten bent, sterker nog, je begint nu ook al tegen jezelf te schrijven Martin … hmmzzz … zorgelijk ! Ik vermoed dat het jou zelf nog niet is opgevallen, vandaar dat ik je er even op wijs. Het goede nieuws is dat hier goede behandelmethodes voor zijn. Je zou eerst even PH
irritant onderstreepje AJH kunnen consulteren, die hangt hier wel ergens op het MBF rond, maar dat is zéker geen garantie voor succes, integendeel zou ik haast zeggen, en nee ik ben geen ervaringsdeskundoloog. Wellicht dat professionele hulp voor jou de aangewezen weg is. Ik zou dan ook even aangeven dat je last hebt van permanente lichtsuizende oren en dat er ook van alles in je hoofd rondspookt.

Jij denkt dat dit allemaal geordend gaat, maar onze waarneming is toch iets anders …
Je had toch al een paar fluitjes aangeschaft? Jij weet zeker nog niet dat Danny ook jouw brandstofverbruik in de gaten houdt en altijd 3 rondjes eerder fluit dan jouw pitmaat? Voor mijn eigen pitstops ben ik intussen van het fluitje overgestapt op een scheepshoorn, ik heb even een fotootje gemaakt voor je:
Deze komt ruim boven het geluid van de 1:8 motoren / uitlaten uit. Ik heb inmiddels al goedkeuring voor Apeldoorn, en ik heb net de aanvraag in 6-voud ingevuld voor gebruik op de MACH. Op even weer terug te komen op het begin van dit postje … Maak je borsten dus maar nat !!