"Ultimate" Park/indoorflyer kit" deel 2

@Bert, adviseer je dan om het rudder aanvankelijk intact te laten en pas na testvluchten te gaan snijden? Of is een stukje eraf sowieso beter?

Het schuine stukje kan er gelijk af. Niemand kan zo krom bouwen dat het er weer op moet. (Mag ik toch hopen!)

:lol:

Wil je er over praten Han?

Er zijn ook mensen die zelfs makkelijke depronnen vleugels krom trekken met mooie letter folie. :wink:

Die zijn idd goed voor in de Ultimate. Daar gebruik ik ze ook net zoals in mijn shock-flyer.

Jongens ff een mededeling van zo´n vervelende moderator.... we kregen wat opmerkingen dat de ultimate draad gesplitst was, dit is voornamelijk gedaan om niet iedereen 25 pagina´s door te laten zwoegen met allerlei "oneliners", we weten het, bere gezelli, maar probeer het cafe gehalte een beetje te beperken.......
Staat niks een inhoudelijk topic in de weg..........Peet............8)

afb1935.jpg

en hij vliegt super
ik moet allen wat meer uitslag op hoog hebben maar verder doet hij het super

fb models schreef in het vorige ultimate tropic
Om te voorkomen dat de Ultimate alle beschikbare ruimte gaat opeisen, heb ik zelf ook niet stil gezeten.
Er staan verschillende projecten op stapel.
Zo is de Cap 232 met een spanwijdte van 100 cm thans in de testfase, dit model hoop ik medio januari 2004 als complete bouwdoos te presenteren,

hoe ver zijn ze :?: :?: :?:

raymond, je weet het verschil toch tussen een cap en een ultimate ?

ja?

dit draadje gaat over de ultilmate, als je er een wilt over de cap open je er maar een, net zoals rob zegt.

"wat dan dit hoort gewoon in dit draadje thuis hoor" zal het wel geweest zijn :wink:

@Raymon, neen, dit motortje is te zwak (kan er wel rondjes mee vliegen maarn alleen géén kunstjes.....)...

Back