Ja, den toch van wel, zoek naar Mike blanford op rcgroups.Is die er voor b.v. een D8r ontvanger?
Groeten,
Arie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, den toch van wel, zoek naar Mike blanford op rcgroups.Is die er voor b.v. een D8r ontvanger?
Groeten,
Arie
Dat vind ik helemaal niet bijzonder, je mist het overzicht op het display.Ik heb laatst zo'n ding moeten programmeren, en het kan aan mij liggen, maar ik vond het hopeloos beperkt, en erg onprettig programmeren.
En die ganse discussie over een steile leercurve is wat onzinnig,
Vervang dan "onzinnig" door "relatief", dat is wat ik bedoel. Maar dan nog. Ik heb al meer dan 1 modelvlieger gekend in de laatste jaren die in eerste instantie steigerden bij het idee, zichzelf onkundig verklaarden om dit ooit te kunnen leren, maar dan na wat lezen op een website zoals bijvoorbeeld "opentx university" moesten toegeven dat het eigenlijk een pak minder complex was dan ze dachten, en nu met dat ding spelen alsof het niks is. Ik spreek hier voor alle duidelijkheid over mensen die geen enkele affiniteit hebben met computers en software (vandaar hun vooroordelen over dit systeem).Dat is het niet, gelukkig geef je zelf ook al aan dat je een bepaalde filosofie aan moet hangen.
Dat heeft weinig te maken dat je in de software sector werkt, maar meer met de basis van de MC3030 die tussen de oren is blijven hangen.En die ganse discussie over een steile leercurve is wat onzinnig, omdat het zo sterk afhangt van wat je gewoon bent, of de manier waarop je denkt of redeneert. Ik vond het van in het begin de meest natuurlijk manier van een model programmeren, maar ik werk dan ook al vele jaren in de software sector.
Ik vind dat eigenlijk nogal meevallen...Ik kocht een Taranis, en was echt teleurgesteld over de kwaliteit van de knopjes en het scherm, dat voelde echt als een speelgoed zender die je bij zo'n drone van 5 Euro krijgt.
Dat is niet wat ik bedoel.Ze mogen het oude D8 protocol niet meer ondersteunen. EU regels.
Voor frsky ontvangers is er een firmware die ze naar D16 upgrade.
Frsky doet veel dingen fout, maat dat niet.
Wat mij stoort aan het opentx systeem zijn de eeuwige updates.
Als ik de companion opstart komt ie weer met, wilt u updaten?
Dan moet je ook weer de SD kaart updaten, onzinnig gedoe.
GJ
Wat mij stoort aan het opentx systeem zijn de eeuwige updates.
Als ik de companion opstart komt ie weer met, wilt u updaten?
Dan moet je ook weer de SD kaart updaten, onzinnig gedoe.