tissue = papier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je het andersom doet, regelaar achter F1 en de accu ervoor dan kun je met de capaciteit van de accu spelen. Dat lijkt mij beter dan lood in de neus. Ik heb in geen enkel vliegtuig lood zitten. Keuze van de accu en de plaats ervan is alles bepalend.Zo dat is ook een stevig motortje. Best wel handig wat gewicht in de neus.
Beetje gekeken waar het zo ZP zo uit gaat komen en dat is al best in de goede richting.
Verwacht wel wat lood nodig te hebben.
Dacht eerst de regelaar en accu net achter het motorschot te zetten, maar dat is net te krap.
Ja ze passen erin, alleen er zitten ook wat draadjes aan en die passen er niet bij.
Denk dat nu de regelaar achter de motor komt en de accu achter F1, zoals ook op tekening staat.
Die zou op vandaag loodvrij moeten zijn.....Na wat puzzelen lijkt het erop dat dit net lukt.
Dus accu achter het motorschot en de regelaar achter F1.
Ook wel handiger. Maak ik een dekseltje zodat de accu van boven gewisseld kan worden.
Ik heb in ieder vliegtuig lood zitten, al is het maar in de soldeer![]()
Theoretisch heb ik met een 2S van 260 mAh voldoende om daaraan te voldoen. Of ik het praktisch haal weet ik nog niet. Vandaar dus bij mij alles zoveel mogelijk voorin.Denken jullie ook aan de Tomboy Challenge specs ( bij een eventueel lichtere lipo dat het zwp op de gewenste positie blijft..dus een stukje lood in combi met de lichtere lipo)
https://www.modelbouwforum.nl/threads/wedstrijd-reglementen.274045/#post-4090246
Hoe dan ook...en geldt voor alle door TFA ontwikkelde modellen...
Wanneer we er in slagen na een proto..en een nul serie de zaak op orde te hebben dan leveren we dduubbeell goed werk..
En waarom dubbel..los van wat ontwikkelings/ markt bevindingen is de kwaliteit van de ontwerpen..de tekeningen de materialen en de productie kwaliteit van een boven gemiddeld niveau...en dat alles vanuit een hobbymatige aanpak...blijft knap werk!!!