wachtwoord?? squadron leader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zie nog niets
RC Groups - View Single Post - Sander Style LC Filter
Bovenstaand het filter. Zou het er meteen maar inbouwen als ik jou was.. ( hopelijk heb je wat onderdelen ?)
Nou Junkie, bedankt voor de reminder![]()
Straks weer op om weer een hele week te gaan werken :new-alien:
Hoes't met je pc in wording afgelopen?
pc? , tja , ik ben aan een nieuwe toe , maar ik heb er niet heel veel verstand van , dus ga ik voor een kant en klare dell , soort van allrounder , van rond de 600 E ,of wil ik een semi gamers pc ? , dan begin je bij 900 E . en dat vind ik best duur
hebben jullie computer freaks niet een paar tips of voorbeelden van wat goed is , snel is , en betaalbaar is ? vast wel
zoals jullie weten ben ik meer van plug en play , ipv helemaal zelf samenstellen .
* gaat nu pas naar zijn werk , en heeft zich zelf deeltijd gegeven , ff een stapje terug*
Voor normaal gebruik heb je geen wondermachine met een Intel Core i7 processor nodig. Met een Core i3 of i5 kun je het prima af. Tegenwoordig is 4GB aan intern geheugen standaard en ook meer dan voldoende. Voor simmen en andere 3D toepassingen hangt en staat de performance op je videokaart. Elke kaart met een score boven de 800 punten uit deze lijst is uitstekend voor Phoenix (zeker 30 frames/sec. in medium detail op een full hd monitor). Scores boven de 1400 zijn beter maar daar hangt wel een heftiger prijskaartje aan (haal je wel meer dan 50 frames/sec. met alles op maximale details).hebben jullie computer freaks niet een paar tips of voorbeelden van wat goed is , snel is , en betaalbaar is ? vast wel![]()
Hee junkie kijk eens
vanaf zaterdag bij de Aldi