Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Buurvrouw werkt bij de lokale politie, en deze heeft mij gezegd dat er vanavond/ vannacht grootscheepse controlles zijn in beverwijk en heemskerk op alcoholrijders.
Welke wind het is geen depron hehehehehja ronald dat was ik niet vergeten,ik ben /ga naar de club vanavond misschien gaat marsje wel even vliegen als de wind het toe staat
en misschien daarna wel even
roost: niet zoveel ik heb morgen lekker vrij
![]()
kom je daarom niet?Buurvrouw werkt bij de lokale politie, en deze heeft mij gezegd dat er vanavond/ vannacht grootscheepse controlles zijn in beverwijk en heemskerk op alcoholrijders.
2x USB dongle met 2 verschillende SIMS.. Benieuwd of dat laatste een beetje werkt.. :lol:
Oh zal trouwens geen besprekingen doen over dit laatste.. is enkel een mededeling![]()
Yep, hij is al werkeloos, en je kan het niet maken om hem ook nog dakloos te maken.Stokkie zal niet groter worden, had ik al geprobeerd met allerlei tools en pillen. Dus dan de buik maar verder laten groeien. 8O :?
Tsja, de natuur heeft zo zijn afwijkingen. Je bent geprezen...![]()
![]()
Nope, zoals langer geleden al verteld. Een paar grote projecten met veel drukte en de ingeplande tegenvallers die altijd meer tijd vergen dan wenselijk. :?![]()
MHHMMMHHh lekker sigaartje.
hehe, ook weer eens thuis :-(
maargoed, morgen nog even 10 uurtjes en dan is het weekend !!
Begin zo langzamerhand echt zin te krijgen om op vakantie te gaan![]()
ja ja dat vliegt ook leuk speelgoed.
*nog twee projecten heeft staan maar echt geen zin in heeft.....