En tot zover het forum voor en door hobbyisten.. Mede hierom vind ik persoonlijk dat het commercieel gebruik een eigen deel hoort te krijgen..
Vind ik een goed idee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En tot zover het forum voor en door hobbyisten.. Mede hierom vind ik persoonlijk dat het commercieel gebruik een eigen deel hoort te krijgen..
Is er niet zoiets al een sticky dat een post op laatste pagina blijft staan, dan lijkt me dit een mooie om als eerste onderaan te zetten. Gemakkelijk voor al die lui die hier elkaar het jak uit willen borstelen, die drukken dan ff op last page......
En dan stoort dit mateloze gezeur mij niet meer zo omdat dit draadje heel de dag bijna bovenaan staat en nuttige informatie verdijft van de eerste pagina !
Haleluja !
Misschien een idee voor de mods dit en elk ander draadje over regels en wetgeving te verplaatsen naar een eigen plek op het forum....
Is er niet zoiets al een sticky dat een post op laatste pagina blijft staan, dan lijkt me dit een mooie om als eerste onderaan te zetten. Gemakkelijk voor al die lui die hier elkaar het jak uit willen borstelen, die drukken dan ff op last page......
En dan stoort dit mateloze gezeur mij niet meer zo omdat dit draadje heel de dag bijna bovenaan staat en nuttige informatie verdijft van de eerste pagina !
Haleluja !
Wie verplicht jou om dit te lezen. Meneer zint het niet dus moet het maar op de laatste pagina. Bah wat kinderachtig.
Wat een gezeur hier zeg.... Bijde abbo op draadje opgeheven. Waarom komt de wens voor structuur erandering altijd van mensen die vinden dat info voor hen niet nuttig is. Vanuit Zuid Frankrijk gegroet
sticky te maken over wetgeving met de JUISTE info
De bedoeling van dit draadje is om mensen te informeren over de wetgeving en de randzaken ervan. Op dit moment is het niet zo en lopen er hele lange discussies, waardoor een beginner of ieder ander de kluts snel kwijtraken.
Ik ben dus ook voorstander om een sticky te maken over wetgeving met de JUISTE info, waar ook (wet)wijzigingen bijgehouden worden.
Op het moment dat je beeld of geluid uitzendt ben je een piraat.
Spotte zojuist een filmpje van onze collega Skyvision-drones.nl Na alle vooral negatieve filmpjes hier nu dan een keer en filmpje conform wat basisregels zoals VLOS (<500m), niet boven aaneengeslotenbebouwing, niet boven mensenmassas etc....
https://www.facebook.com/photo.php?v=202845919875025&set=vb.292296937541102&type=2&theater
Nette beelden geschoten ruim van het Zwartecross terrein die toch een indruk achter laten van hoe druk het er is.
Het kan dus wel netjes!