Ik heb wel wat kleine dingetjes gedaan maar die vind ik nog even geen foto waard. Ik heb weer een schitterende CD met foto's gekregen uit Amerika; deze keer van NC 20961, de rode SRE. (Er vliegen er nog maar drie, die rode, de gele met groen die ik wil nabouwen en de gele met zwart die als ARF verkrijgbaar is van SIG modellen.)
Maar goed, daar zitten ook een hoop foto's bij waar ik gebruik van kan maken voor mijn model.
Zo is het navigatie lampje op de vleugel volgens mij wel hetzelfde (zie foto hieronder), maar de foto's van de rode bieden net wat meer detail.
Ik wil heel graag die lampen goed namaken. Ik heb op een ander draadje gelezen over hoe je van plastic vormen kunt trekken, met hitte. Dat wil ik wel proberen. Ik denk dat dit allemaal zal moeten gebeuren voordat ik de vleugel bespan, want daarna kan ik het lampje er niet meer inkrijgen omdat ik niet van plan ben om een luikje te gaan maken. Weer iets nieuws voor mij...
Ik wil ook dat ronde, vloeiende effect in zien te bouwen. Dat is vast het beste gedaan na het bespannen en dan met iets wat gesmeerd kan worden, toch?
Dus dan eerst iets van een buis met het lampje (LED) erin, met het doorzichtige kapje erop, daarna bespannen en dan, voordat de verf op de vleugel gaat dat ronde, vloeiende erop...?