Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De mast kan inderdaad voorover geklapt worden.
Echter in de Waker tijd is er nooit een heli op geland omdat het niet voldoende sterk zou zijn (of omdat het eigenlijk te klein is)
Een Hughes 300 is volgens mij een één motorige helicopter, en die mogen vanwege regelgeving niet boven water vliegen. Daarnaast is deze tweezitter volledig ongeschikt voor SAR-taken.En te klein lijkt me ook geen argument, op de Calypso (van Cousteau natuurlijk) was het landingsdek kleiner, een Hughes300 landt op een laken.
Niet zo zeer een probleem van uitrusting maar van ongeschiktheid van het helidek voor de heli's zoals ze op de Noordzee gebruikt worden.Het niet gebruik van een helikopter, lijkt me dus eerder een probleem van uitrusting
Begint populair te worden dit kleine scheepje.
Gr robin
.......mits je er niet weer op gaat zitten zeker!eigenlijk was dit dus de laatste ''bouw-update''.
De overige bemanning is ook aangemonsterd, de bemanning is nu compleet. Al moet ik wel een hartig woordje spreken met sommige van hen, staan maar een beetje te lanterfanten aan dek.
Ze kunnen trouwens beter even de boel in een nieuw verfje zetten, want die kranen roesten ook van het dek af.