Sohee, dat was even schrikken! Ik heb 4 accu's van 2200mA. Daar vlieg ik met de X350 9 min. mee.
Dan schroef ik de G-2D gimbal van Walkera eronder en zet daar de GoPro camera in.
Potje vliegen, en na een aantal vluchten kan ik niet anders zeggen dat als de LVP ingrijpt, ik nog tussen de 4 en 5 min over heb t.o.v. de 9 minuten timer. Normaal bij een lege accu gaat er rond 1800mA in terug. Nu slechts 1200!
Ik denk eerst dat die gimbal zoveel vreet, maar volgens de opgave kan dat helemaal niet. Dus stekker gimbal los en weer omhoog. Maakt geen bal uit , 4 min vlucht over en slechts 1200mA terug erin.
Toen werd ik iets slimmer (reeds aan de wijn), en zaagde de gimbal met camera eraf! Toen vloog ik 9 min en er ging de vertrouwde 1800mA in.
Conclusie is dat gezien de halve vliegtijd door het extra gewicht (204 gr) het dubbele amperage getrokken wordt. Hoe hoger de onttrokken stroom is, hoe sneller het Voltage gehaald wordt dat de LVP bewaakt. Meteen na afkoppelen zal de klemspanning weer een eind oplopen. Om die reden gaat er geen 1800 meer in maar minder. Kwaliteiten tussen accu's zullen ander verschillen laten zien.
Nu ben ik des te meer geïnteresseerd in de nieuwe 9 X 4,3 propellers met de nieuwe bladvorm, dit scheelt namelijk 50% vliegtijd! Zie hierboven mijn gevonden test op joetjoep. Zelfs 10 X 3,4 sluit ik niet uit!