Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eigen ervaring, of inschatting? Met een budgetmerk dat erom bekend staat dat het regelmatig overdrijft met de labels op de accu's, zou ik het niet eens proberen. Even aangenomen dat de accu's niet te ver worden ontladen, zeg 240 mAh van de 300 (Als die opgave al klopt...), dan pomp je op 2A zo'n accu'tje in net 7 minuten vol. Dat is ongezond snel, en al zou het goed gaan, reken erop dat je flink aan levensduur in zal boeten. En dan moet je toch al extra accu's kopen. Dan zou ik zeggen, schaf die extra accu's gelijk aan, en laad op 600 of 700 mA, dus ca 2C. Dat moeten ze prima kunnen hebben, en geen extra risico op allerlei bijwerkingen.
Wat bedoel je? Lipo's ga ik vanzelf weer bestellen en onderdelen ook. Elke week wel een pakketje [emoji12]Oke,gaat er toevallig nog iemand bij de hobbyking bestellen?,kosten daar een drol!
Inschatting.
nanotech accu's zijn toch juist wel goed dacht ik
tenminste als ik meerdere 3d heli vliegers mag geloven die ik ken..
En de levensduur van een accu van zeg €2 a €3 zou ik (persoonlijk) me daar niet zo heel druk om maken.
Pm!Nou steventrx,als jij toch gaat bestellen,kan er dan wat bij voor mij?