Worldcup lijnbesturing Bitteveld "Nieuw MTR RECORD&quot

Loet Wakkerman zei:
Op 3 tm 5 juni zitten we in Denemarken voor een internationale wedstrijd F2D.
Kunnen jullie eindelijk eens een wedstrijd winnen :D :D Wel uitvliegen hoor! :oops:

Ik heb nog geen reaktie uit Sebnitz, helaas.

Ik heb ook nog geen reactie. Mischien ligt het onderwerp nu wel in de vergadering daar :P
We kunnen altijd nog gaan boycotten natuurlijk :D

jaja Zolang jullie nog moeten winnen door ons uitvallen is het jullie gegunt hoor ;)
 
Owen zei:
Loet Wakkerman zei:
Op 3 tm 5 juni zitten we in Denemarken voor een internationale wedstrijd F2D.
Kunnen jullie eindelijk eens een wedstrijd winnen :D :D Wel uitvliegen hoor! :oops:

Ik heb nog geen reaktie uit Sebnitz, helaas.

Ik heb ook nog geen reactie. Mischien ligt het onderwerp nu wel in de vergadering daar :P
We kunnen altijd nog gaan boycotten natuurlijk :D

jaja Zolang jullie nog moeten winnen door ons uitvallen is het jullie gegunt hoor ;)

Lag je in december in Karken niet mijlen ver achter ons in de finale, of ben je toen voortijdig gestopt :D :D

Een wijsheid van mij: een wedstrijd kun je winnen door hem uit te vliegen, het helpt in ieder geval flink. :idea:
 
Ja daar hebben we verloren doordat ik een keer mis ving tijdens de pitstop :P (Beter een goed excuus dan gewoon verliezen)

Volgens mij won Perret afgelopen weekend de F2C zonder een finale te hoeven vliegen, de uitzondering bevestigd de regel zullen we maar zeggen :D

Jammer dat we afgelopen weekend niet verder kwamen dan 28 ronden, ik was wel benieuwd of 18.6 genoeg was om holtzermann met twee pitstops minder te pakken.
 
Owen zei:
Ja daar hebben we verloren doordat ik een keer mis ving tijdens de pitstop :P (Beter een goed excuus dan gewoon verliezen)

Volgens mij won Perret afgelopen weekend de F2C zonder een finale te hoeven vliegen, de uitzondering bevestigd de regel zullen we maar zeggen :D

Jammer dat we afgelopen weekend niet verder kwamen dan 28 ronden, ik was wel benieuwd of 18.6 genoeg was om holtzermann met twee pitstops minder te pakken.

Ik denk van wel maar dan moet de start toch wel sneller dan 2 minuten zijn. Het leek wel een PAW.. :D Misschien keek Eiflander mee vanuit de hemel :wink:

En holtzermann heet eigenlijk Holtermann. Winnen met een Fora. Er is dus blijkbaar toch minstens 1 goede Fora op deze wereld..... Maar hoe lang nog?
 
Owen zei:
Dit meen je niet?!! Hebben we verloren van een Fora?? 8O
Dat maakt de finale wel erg zuur :(
heb een foto gevonden de finale van mtr
team.JPG
 
Zijn er binnenkort MTR wedstrijden in Gorinchem?
Als dit zo is moet ik wat sneller bouwen.

Herbert hoe ver ben jij inmiddels :?:[/quote]

Hey Marco,moet alleen een tankje bouwen,en dan invliegen
8)
 
wat zijn de huidige eisen voor de prop? moet dit 7" zijn of is 6" toegestaan?
mag je een 7" verkleinen naar 6" of mag dit weer niet.
Mag je de prop buiten balanceren ook bewerken uiteraard met in acht nemen van de veiligheid.
moet de prop commercieel verkrijgbaar zijn of mag je ook specials toepassen?
van welk materiaal moet de prop zijn?

ik weet het een hoop vragen. volgens mij sluit het nederlandse MTR regelement hierin niet geheel aan met het Duitse regelement voor MTR
zag laatst in Karken dat er met 6" werd gevlogen veelal APC's welke maat 6"x?"
 
marco_leeflang zei:
wat zijn de huidige eisen voor de prop? moet dit 7" zijn of is 6" toegestaan?
mag je een 7" verkleinen naar 6" of mag dit weer niet.
Mag je de prop buiten balanceren ook bewerken uiteraard met in acht nemen van de veiligheid.
moet de prop commercieel verkrijgbaar zijn of mag je ook specials toepassen?
van welk materiaal moet de prop zijn?

ik weet het een hoop vragen. volgens mij sluit het nederlandse MTR regelement hierin niet geheel aan met het Duitse regelement voor MTR
zag laatst in Karken dat er met 6" werd gevlogen veelal APC's welke maat 6"x?"

Oficeel moet er met 7" Commercieel verkrijgbare propellor, geen koolstof, geen glasvezel, verder alles toegestaan verder een beetje huiswerk doen dan kom je er wel achter er staat hier ergens bij een uitdraai van de regels eff zoeken dus
 
marco_leeflang zei:
wat zijn de huidige eisen voor de prop? moet dit 7" zijn of is 6" toegestaan?
mag je een 7" verkleinen naar 6" of mag dit weer niet.
Mag je de prop buiten balanceren ook bewerken uiteraard met in acht nemen van de veiligheid.
moet de prop commercieel verkrijgbaar zijn of mag je ook specials toepassen?
van welk materiaal moet de prop zijn?

ik weet het een hoop vragen. volgens mij sluit het nederlandse MTR regelement hierin niet geheel aan met het Duitse regelement voor MTR
zag laatst in Karken dat er met 6" werd gevlogen veelal APC's welke maat 6"x?"

Meteen het grootste onderwerp van discussie. :P DE PROP

Officieel zegt het Nederlandse Regelement: 7"commercieel verkrijgbare nylon propellor, glasvezel versterking is toegestaan.
Schuren van propellors is niet toegestaan, alleen voor balancering. (Je mag hem dus niet bewerken)
Compleet glasvezel/epoxy propellor zijn niet toegestaan.
1 en 3 blad propellors zijn niet toegestaan.
Na de vlucht mag de propellor max 3 mm in diameter kleiner zijn dan origineel.
APC is dus toegestaan, alleen mag hij niet ingekort worden (wat hem dus meteen waardeloos maakt voor MTR ;) Goed dat was genoeg gratis info voor vandaag :P)
Nu komt de discussie. Duitsland heeft deze regel niet, en nu wordt ook nog eens op de wedstrijd in Gorinchem gezegt dat ze de 7" regel niet zullen handhaven. WAAROM hebben we deze regels dan??? ;)
Tot nu toe heeft de proppellor regel meer verwarring gebracht dan voordeel.
Hij is ingevoerd om de PAW motoren meer kans te geven om Fora's en TYR's bij te houden. Na een paar propellor testen op zowel een TYR als een TBR-PAW, blijkt dat de PAW het meeste moeite heeft met deze regel.
Compleet mislukte regel in mijn ogen.
 
marco_leeflang zei:
zag laatst in Karken dat er met 6" werd gevlogen veelal APC's welke maat 6"x?"

Gelukkig is het nog wel toegestaan om de opdruk van de propellor maat van de prop af te poetsen. ;)
 
Back
Top