Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is gewoon te koop Leen:Kunt u mij helpen met spanttekeningen schaal 1:100 van die x bow boot?
Groet leen
Leen, Zou mijn email-adres hier weghalen en even vis een PB of conversatie doen. Anders pik je waarschijnlijk een hoop spam of andere onzin op. Gr. Klaas.
Is het mogelijk, logisch eventueel tegen betaling, om mij het spantenplan op papier toe te zenden? Zou er voldoende aan hebben.
Gr
Is het mogelijk, logisch eventueel tegen betaling, om mij het spantenplan op papier toe te zenden? Zou er voldoende aan hebben.
Groet leen
Groet leen
Maar je email-adres staat er nog. Even wegpoetsen met Bewerk. Gr. Klaas.
Ben net begonnen met een modelbouwschip, een x bow type. Tekeningen zijn schaars. Gr. LeenGelukt Leen! Gr. Klaas.
Gaat niet lukken Leen . Er is geen spantenplan bij. Alles was voor ge-lasert. Zie begin van mijn topic pagina 1Is het mogelijk, logisch eventueel tegen betaling, om mij het spantenplan op papier toe te zenden? Zou er voldoende aan hebben.
Groet leen
Gaat niet lukken Leen . Er is geen spantenplan bij. Alles was voor ge-lasert. Zie begin van mijn topic pagina 1[/QUOTE
Dacht dat het misschien tegen betaling mogelijk voor jou was om een tekeningset te maken van alle spanten en de kiel schaal 1:100.
Groet leen
Testopstelling voor straalbuizen. Straalbuizen zijn gemaakt van PVC 50mm rond.