Nog maar net uit en in onze regio al tijden slecht weer
oke,thx ik blijf zoeken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog maar net uit en in onze regio al tijden slecht weer
Hoi,met veel plezier dit topic gevolgd,mij lijkt idd de 1op12 brushles een erg goede wagen.
Alleen ik vind er geen revieuws of filmpjes van,of kijk ik op de verkeerde sites?
Mvg Ewald
Beetje late reactie,sorry daarvoor maar mijn tt01 eist nu al mijn aandacht op.
Mijn plan is om idd als eerst volgende auto de 1 op12 brushles aan te schaffen.
Mijn 7 jarige dochter vindt het ook prachtig,en wil haar met die wagen ook helemaal verslaafd maken!
Wel een vraagje,mijn plan is dan wel om er wat mindere accu's in te doen om voor de kleine de snelheid wat te beperken,passen er bv 7,2 nimha accu's in?
Blokje achter de gas-trigger. Kun je de auto ook begrenzen totdat de beginnende rijder meer gevoel voor het gas heeft.
Mede door het formaat zal dat niet passen. Én de YellowRC wagens gebruiken eigen connectors, dus dat zal sowieso niet gaan zonder de connectors af te knippen en er anderen aan te solderen.
Maargoed, aangezien iets anders toch niet zal passen gaat dat niet werken helaas. Als je hem langzamer wilt laten rijden kun je beter voor de niet-brushless versie gaan.
Reken uit hoeveel de brushed plus een set lagers en stalen tandwielen en aandrijfassen kosten. Volgens mij heb je die €60,- er dan al bijna uit!
Nou ik ben er al uit hoor mannen!
Ik koop een brushless versie,en als ik mijn dochter wil laten rijden pas ik de truuk met het houten blokje wel toe.
Hele grote stap vooruit voor Yellow RC!
Echter mensen die recent een brushed versie gekocht hebben voelen zich mogelijk bekocht. Al die upgrades zijn voor hen best een boel geld.
Met deze aanpassingen hebben ze eigenlijk al mijn klachten verholpen die ik in eerdere posten hier neer gezet heb ..prima.....
Psssst ik hoorde dat ze hier meelezen....![]()
![]()