Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Glasweefsel mag ik hopen, glasvezel wordt gebruikt voor polyester en is over het algemeen veel te zwaar voor onze modelbouw doeleinden.Ben aan het kunstharsen geweest. Met glasvezel....
Ik moet er twee hebben om drie zeilen te bedienen zegt bb maar intussen weet ik dat je met een zeilwinch twee zeilen kunt bedienen.., ik blijf zoeken naar een zeilende colin archer...Servo's of zeilwinches?
De Irene van Gary Webb is ook een schoener en de manier waarop hij de zeilen bedient is nagenoeg 'Idiotensicher'.
Groeten, Jan.
Ik moet er twee hebben om drie zeilen te bedienen zegt bb maar intussen weet ik dat je met een zeilwinch twee zeilen kunt bedienen.., ik blijf zoeken naar een zeilende colin archer...
Niets mis met rokjes, hoor.Momenteel hangt er een krokant rokje aan.... ik zal morgen wat fotoos posten, als ik dat nu doe krijg ik commentaar over mijn rokje![]()
Hallo Marijke,Dat met die zender wordt een dingetje, ik heb een motorisch ongemakje, al die knoppen, ik moest maar eens met de auto van mijn stiefzoon gaan crossen.....
nee, hij heeft een met twee hendels.... zomaar los vraagje, als alle zeilen tegelijk omgaan, kunnen de twee zeilwinches met een hendel bediend worden en het roer met de andere?Als de auto van stiefzoon gestuurd wordt met een pistoolzender, dan heb je daar weinig aan met betrekking tot het leren hanteren van een stick zender voor een zeilboot.
Hallo Marijke,Zomaar los vraagje, als alle zeilen tegelijk omgaan, kunnen de twee zeilwinches met een hendel bediend worden en het roer met de andere?