Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Satoer: De eerste modificatie voor dit onderdeel was een kogellager. In de geanodiseerde staartbuis zitten zelfs gesloten lagers. Voor wat betreft jouw heck-rotor aansturing, gebruik svp kogel-kwiklinks en een soldeerbusje om dit af te stellen. Dat was het eerste wat ik gedaan heb als verandering. Als je nu je heck-rotor eraf gehaald bebt, kun je hem nietToch maar een nieuw staartje bestellen met een kogellager in het midden.
Ben aan het vliegen komt er ineens een HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU geluid uit de heli.
kamiel zei:waarom zou dit op teleursteling uitlopen
met begleiding loop het niet op teleursteling
groeten :twisted:
Pwhieuw... was al bang dat je m ging verkopen.de mijne gaat op de kast tot er een goede oplossing is voor de staart.
Helemaal mee eens Gerarard.Ik verkeer nog in het "Hoover-stadium" en heb van mijn Zoom al veel geleerd. Natuurlijk wil ik wel een motor, die langer meegaat, de eerste tandwielen heb ik ook gestript, etc. etc., maar over het alemeen, 2x per dag een accu leegmaken en ik begin er steeds meer van te begrijpen. Ik weet niet of je de Zoom moet zien als een volwaardige 3d-helicopter. Daarvoor is hij veel te fragiel. Maar als je een beetje wilt rond-hooveren en zo snel mogelijk iets wilt begrijpen van een heli lijkt het mij ogen geen verkeerde machine. Ik ben nu in ieder geval in staat om hem een volledige accu-lading in de lucht te houden. Buiten vliegen gaat ook steeds beter en ik beschouw hem nog steeds als een leer-helicopter. Het gaat mij met deze helicopter in ieder geval beter af als met de Icarus Fun. Natuurlijk kan Watkins er alle 3d figuren mee vliegen. Na elke vlucht krijgt hij waarschijnlijk alles vernieuwd, maar nogmaals, om te leren een hele leuke machine. (dat moest ik even kwijt)Wel jammer hoor, mijn ervaringen zijn gelukkig niet negatief.