Zoom 400 verslag! :D

Ah...
Ik had de indruk dat "jullie" zo'n Zoom een beetje eng vonden.
Maar we zijn dus met z'n vijven uitgenodigd voor een demonstratie?
Allemaal met riempje en oversized brushless. 8)

Gezellig :music:

ik ben eerlijk gezegd ook van mening dat dat wel link is.
2600 rpm op die stokjes in een kleine ruimte...............

beter buiten mee spelen met dat spul :)

Inderdaad, niks voor binnen...

Maarrrrr, er is een groot schoolplein...
wink.gif

Ohww.... Gerard
Fout fout fout.
Is helemaal niet link. Ruimte zat.
We kunnen daar wel met 5 Zoom's tegelijk Picolo's choppen.

In Rotterdam ligt dat nu eenmaal nog steeds een beetje gevoelig.
Veel zoomende-, vliegende- tuigen in het luchtruim.

:wink: :wink: :wink: :wink:

dan vliegen jullie hem toch lekker kapot binnen :wink:

overigens is mijn zoom over de 500 gr, zwaargewichtje, net als mij :D

Wat jij wil.
Vliegen wij hem binnen stuk, jij buiten. :wink:

Over de 500gr?

Bedoel je een paar luttele grammetjes of wat?
Ik heb die van mij (orgineel toen) gewogen en die was netjes iets onder de 500gr.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er reeds veel verschil is.

Als de belt er is zal ik eens wegen, dat zou een paar gram kunnen schelen.

Nu ja als het bij iedereen echt dun door de pijpen loopt, plukken we wel eens een picolotje van marktplaats.
Want het is toch wel gezellig in Rotterdam. :banana:

Ach Arjen kan met z'n vliegtuig ook keihard ronscheuren daar. Die is 3 keer zo groot als een Zoompje.

Vlieg... eh, hover(de) ook rustig met die zoom thuis.

Ik hoor steeds iedereen over indoorvliegen in Rotterdam. Kan het alleen nergens op het forum vinden. Waar kan ik meer info vinden?

ik had het ook niet over de grootte maar over die stokken die er loeihard bevenop draaien.

@erwin, ik denk dat de mijne er ver overheen gaat, ik gebruik zware tarabat accus.
maar ben van plan om voor de zoom 1500 kokams aan te schaffen

Ik heb de 1500 kokams. Ben er niet zo tevree mee. krijg er namenlijk maar 1300 in. Terwijl de accu's zo leeg waren dat de heli echt niet meer vooruit te branden was. (kan nog amper hoveren)

Heb net met Dave gesproken. Als het mee zit kan hij vrijdag gaan verzenden :D

Verder valt het mij op, dat die Kokams snel achteruit gaan in capaciteit. Ik gebruik op dit moment 1100 Ma Li-Ion celllen. Kosten 10 Euri per stuk en geven minimaal dezelfde vliegtijd als de Kokams. Verder worden deze cellen ook niet warm.
Theo de Kramer. ps. Geruchten gaan dat de brushless motoren van Protech deze week geleverd worden. Kan ik weer verder hooveren

@Niek: firma Wouters in Bergeyk (brabant) heeft er zoveel dat hij ze verkoopt :) Theo de Kramer

Er zijn er een paar die het gedaan hebben. Werkt op zich prima hoor, alleen een stuk minder autoriteit. Of bedoel je dat zo te monteren zodat je de pitch van de staartrotor bladen nog kunt veranderen?

Daarnaast ben je net zoveel geld kwijt als de snaar aandrijving.

\o/ Da's mooi en nog redelijk snel ook, gezien de plaats waar we op stonden :roll:

Ik ben benieuwd :D

Back