:evil: Goed, 4de en tevens voorlopig LAATSTE vliegervaring met de Zoom400:
Ik was dus even bij het vliegclubje van Erwin om een zoom motortje te brengen en meteen zelf even te vliegen.
Goed ik vlieg net 1 minuut ofzo, maakt hij ineens een vreemd geluid en duikt onbestuurbaar de pit in 8O Oei oei… meteen een lekkere binnenkomer, gastvlieger die meteen een heli de pit ingooit. Je hoeft het niet te raden… tandwieltjes gestript :evil: :evil: Nu heb ik het dus echt helemaal gehad met dat ding. Als ie vliegt, vliegt ie leuk. Maar dit is gewoon echt niet leuk meer. Schade viel mee, canopy paar scheurtjes verder alleen die tandwieltjes.
De lol van dat ding is er voor mij nu wel af, het is mij echt duidelijk, niet vliegen met zo’n ding totdat dit euvel opgelost is. Ben bang voor veel meer schade als weer dat tandwiel de geest geeft.
Heb een rumoer gehoord dat ze bezig zijn met conische tandwieltjes. Anders moet ik toch maar aan de 29$ geloven. En dat is slechts maar 1 metalen tandwiel :? . Ik heb ook nog een sterke voor bij de motor nodig. Grapje zal dan wel 60€ (inc. verzending) gaan kosten, en daar heb ik echt geen zin in. Om zoveel te gaan betalen voor een stukje aluminium. Stelletje naaiers
Zucht…
Gelukkig heb ik nog wel lekker 20 min met m'n Logo gevlogen. Die heeft mij nog nooit in de steek gelaten

Ook nog even met de brandstof heli van Erwin 8O wow die staat echt als een blok beton in de lucht.