Ik heb ook geen enkele behoefte jouw superzwever te verslaan. Voor mij is zweven: zo laag mogelijk starten en op thermiek boven zien te blijven. Ik heb dus ook niks in huis waarmee ik je uitdaging aan zou kunnen gaan, puur omdat het voor mij een volkomen zinloze excercitie is.
Maar om even terug te komen op je allereerste posting in dit draadje:
Niemand die ik ken heeft behoefte aan een zwever of aandrijving die het allerhoogste komt. Omdat dat het hele idee van een zwever niet is. Ik blijf boven door te thermieken, niet door hoog te starten. De motor heb je nodig om te starten, verder niks. Als het thermisch is start ik op 30 meter, soms op 150 meter - en hoe lang dat duurt of hoeveel energie ik daarvoor nodig heb maakt me niks uit. Het gewicht van de accu en motor heb ik sowieso voorin nodig om het CG goed te krijgen en als de accu leeg is doe ik er een andere in.
Maar om even terug te komen op je allereerste posting in dit draadje:
Je hebt volgens jou allang bewezen dat je redenering klopte, ook al is niemand het met je eens. Maar je hebt je antwoord al dus wat is het punt nu eigenlijk nog? Gelijk krijgen? Van mij mag je gelijk hebben hoor. Als jij tevreden bent met jouw manier van klimmen, dan is dat toch prima?wanneer haalt men de maximale zweefduur (motor uit periode) per acculading met een electrozwever?
.......
ik denk dat dit verticaal omhoog is,
............................
klopt deze beredenering? waarom wel/niet?
Niemand die ik ken heeft behoefte aan een zwever of aandrijving die het allerhoogste komt. Omdat dat het hele idee van een zwever niet is. Ik blijf boven door te thermieken, niet door hoog te starten. De motor heb je nodig om te starten, verder niks. Als het thermisch is start ik op 30 meter, soms op 150 meter - en hoe lang dat duurt of hoeveel energie ik daarvoor nodig heb maakt me niks uit. Het gewicht van de accu en motor heb ik sowieso voorin nodig om het CG goed te krijgen en als de accu leeg is doe ik er een andere in.