HPI Vorza Flux 1:8th Brushless 4WD Buggy toppic

De reden waarom ik zeg DX3S is omdat ik nooit 30 models hoef te programmeren. Het gaat mij eerder om de looks, en de 2,4ghz en de optie om meerdere auto's aan de zender te koppelel door extra ontvangers.
Telemetrie is een leuke gadget, maar ik hoop meer mijn ogen op de weg te hebben dan op de zender :P. Enige reden waarom ik dan een DX3R zou nemen is omdat de refreshe/response tijd van de telemetrie lager ligt en dus sneller vernieuwd. De 10 modellen die die DX3S bied lijken me meer dan genoeg. Maar als bij een leuek aanbieding de DX3R in mijn budget past koop ik die hoor haha.

Dat Buggyland kan ik niet vinden via google btw.
 
Laatst bewerkt:
DX3R heeft geen ingebouwde telemetrie voor zover ik weet. Vind wel de zender iets netter afgewerkt en de high response en veel kleinere ontvangers zijn wel een dikke plus.
 
De vorza is een grondige beurt gegeven en is nu weer netjes. Olie vervangen enal. Enkel de diffs ga ik morgen maar doen.

De vorza kwikt vrij snel op de 3 pootjes. Wat kan je hier aan doen ? Toch nog wat experimenteren met olie in de veringen ?

Vanvoor zit nu 400 en achteraan 500. Heb nog 900 en 1000 liggen maar dat zal veel te dik zijn:D
 
De vorza kwikt vrij snel op de 3 pootjes. Wat kan je hier aan doen ? Toch nog wat experimenteren met olie in de veringen ?

Vanvoor zit nu 400 en achteraan 500. Heb nog 900 en 1000 liggen maar dat zal veel te dik zijn:D

Ik denk dat een cursus Belgisch nodig is voor me, wat bedoel je met 'kwikt' ?
 
Tijdens het snel draaien gaat hij op 3 wielen staan...
Echter heb ik dit nog nooit met de vorza gehad... zeker dat je shocks goed gedaan zijn???
 
O, dat is kwikken :-)

Hmm, misschien leeg diff achter ? Dan lijkt ie zijn pootje op te tillen, maar slipt het wiel gewoon als een gek door aan de binnenkant achter als je de bocht op het gas door wilt komen.
 
Ok , bedankt :p Morgen komt er nieuw vet in. In alle diff's. Dat ik klaar ben voor t'weekend:cool:

Is zien dat het dan voorbij is.
 
Dikkere stabi's houden auto rechter in de bochten. Rol center lager maken, stuggere veren, dikke olie. Helpt allemaal om auto met 4 wielen op de grond te houden.
 
Ok , En isser al meer kans da ge ga kome vant weekend ?:)
Ge moogt ok is gerust een tourke doen mee mijne vorza ze :)
 
Het is te zien. Ik zou graag komen, maar tis wel ff rijden voor me. Maar als ik me niet nuttig kan maken thuis kom ik af en zal ik er is mee rijden en kijken wat er beter kan aan de afstelling.
 
Vandaag de nieuwe veren en ballends binnen gekregen dus nu maar kijken hoe dit gaat rijden.
Heeft iemand anders er al ervaring mee?


gr
Menno
 
Laatst bewerkt:
Net terug van de winkel om een spur,pinion en diff vet te gaan halen. Door een helse omleiding 1.30uur onderweg geweest te zijn blijkt die flikker gesloten te zijn. Heb nog vlak voor m'n vertrek op z'n website gezeten waar niet stond dat ze met verlof waren tem 14september

Op de site staat nog steeds niets. Naft voor niets opgereden en ikke pist omdat ik zondag naar gentbrugge kan met een undergearde wagen.
 
Ok , bedankt :p Morgen komt er nieuw vet in. In alle diff's. Dat ik klaar ben voor t'weekend:cool:

Is zien dat het dan voorbij is.

Zeker niet lager gaan dan 10-10-5. Anders ga je geen tractie meer hebben op astro in de bochten.
Net terug van de winkel om een spur,pinion en diff vet te gaan halen. Door een helse omleiding 1.30uur onderweg geweest te zijn blijkt die flikker gesloten te zijn. Heb nog vlak voor m'n vertrek op z'n website gezeten waar niet stond dat ze met verlof waren tem 14september

Op de site staat nog steeds niets. Naft voor niets opgereden en ikke pist omdat ik zondag naar gentbrugge kan met een undergearde wagen.

Had jij geen pinion bij je auto gekregen waarmee de bijgeleverde motor overhitte? Hoeveel tands is dat?
 
@ollie, ik kan je eventueel wel aan een originele HPI spur + pinion helpen.
Das dus 15T pinion en 48T spur. Gloednieuw en nooit gebruikt (zijn er onmiddelijk uitgehaald).
PM maar bij interesse.
 
Back
Top