Charlotte bedankt voor de reactie en het compliment.
Pieter ook bedankt voor het compliment en de positieve reactie
Fixit ook bedankt voor het compliment, zeker als je mijn werk op het niveau van Charlotte plaatst
Verder met project Liebherr LTM 11200-9.1
Van de week niet veel nieuws gebouwd, maar aanpassingen uitgevoerd die naar voren gekomen zijn met afwerken van de ombouw.
Zo heb ik de achterspatborden 5mm naar voren verplaatst omdat de stempelarmen vastliepen tegen de spatborden met het naar binnen draaien
Dat was zowat twee dagen werk want ook de bordessen moesten worden ingekort, maar het is gelukt en nu loop ik ook niet het risico dat straks met ophijsen van de ballast dat het vastloopt tegen de geleiding.
De andere aanpassing zijn de stuurservo's.
Op pagina 15 had ik de hevel aan de bovenzijde van de servo maar voor de ruimte in de cabine heb ik deze naar beneden gebracht..
De stuurservo nu met het lever aan de onderzijde, dit uitgerust met een flenslager om de stuurstang recht te houden .
Als je de voorste servo veranderd moet je ook de achter servo aanpassen anders stuurt de kraan alleen in hondengang. Dus de servo lever naar de andere zijde gebracht en omdat de de hoek te groot en te kort was heb ik een tussen hevel gemaakt zodat de stuurstang recht kan blijven.
Beide eindschakelaars van het spreiden en sluiten van de stempelarmen aan de onderzijde gemonteerd.
Het is wel passen en meten.
Wordt vervolgd
Groet Leo