Nu bouw ik altijd wel zeer eigenzinnige constructies...
Deze omdat het model gewoon eerst als vermogenstestbank voor modelmotoren
en modelschroeven moest dienen... meten is weten... is het zo ontstaan...
maar ik zweer wel bij imbusboutjes. Omdat je die zonder schroevendraaierslippen altijd los krijgt.
De parkers kom ik nog wel bij... en de gaten waren voorgetapt...
Hier het ultieme in afstandsmoeren, imbusboutjes, reductiekasten, kardannificatie en ventilatie

De brommers zitten rotsvast, zijn snel te lossen... en de zaak is met gegniffel ineen geprikt. Kan niet, bestaat niet...
Maar... als de gekozen opstelling voor je werkt... in het verleden evenzeer... en het scheurt niet los... doorpakken.
Driehoekjes aan weerszijden geplakt geeft wel meer sterkte... desnoods nog extra, maar in de slanke romp is de handvrijheid zeer gering.
Ik ben ook een voorstander van 4x vastzetten... het kán klapperen.
Korte imbus, in de kruizen draad tappen, achterwand de boutjes inlaten... in theorie... dat is...
Als voorbeeld... mijn kastplanknympf...
de FL-8 van Robbe modificatie...
1.000kv 13.5V, assen draaien iets van 4000 toeren, speedschroeven 50 mm spoed 1,6
Verbruik... schandalig laag... boot in oversnelheid.
Niet als Roel... die heeft oversnelheid XXL .
Wordt mooi! Top!
Voor wat het waard is...
Gr Bas