Rij ruim 10 minuten met een tankje. ;-)
Circuit is idd heel bochtig en relatief klein, maar mooie maat voor 1:10.
Krijg hem best een paar volle seconden vol gas in zijn twee, motor loopt net wel net niet uit zijn toeren, dus eigenlijk prima voor dit circuit zoals ie nu staat ! Alleen die borders.....
Snelheid is gewoon zeer goed, kan eigenlijk met meeste auto's gewoon heel erg goed meekomen, trekkracht is super, top snelheid is iets minder, maar gaat goed de twee in... moet schatten, maar denk ~70 ofzo.
Maar op een stuurstangetje na geen schade gereden na een hele dag !
Dat is wel eens anders.
Afstellen is toch lastiger als ik dacht, motor lijkt nu heel rijk te staan, kijk maar naar de dikke pluim bij het wegrijden, toch rookt ie op vol gas heel weinig, en wordt motor vrij heet (120 graden). Voor mij gevoel moet ik hem onderin veel armer zetten, en boven wat rijker... helaas gaat dat niet.. heb alleen een HSN...
Het enigste wat wel lastig is, is het losgaan van het uitlaatje.. moeren worden zo heet op de kop van motor dat die na een temp cycle altijd weer los zitten. Daar moet ik nog wat op verzinnen. Bestaat er loctite moervast voor temps >200 graden ?
Morgen maar eens kleppen stellen, eens kijken of dat nodig is ! (NOOOOIT gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen met een rc auto )
Iemand een FW-05RR met 2 takt herrieding kopen ? :lol: :lol: (grapje)