sry dat ik niet zo snel gereageerd heb, maar alvast bedankt voor de reacties!
om even te reageren op een aantal vragen en opmerkingen:
probleem is dus dat ik veels te veel overstuur heb, het lukt gewoon niet om hard door een kleine bocht te gaan. Ook controle op een recht stuk houden is lastig en als je dan ook maar beetje stuurt begint ie weer te slippen...
@Wiebe_NL: ik weet eigenlijk niet of ik mn diff kan vullen

, ik zal het eens opzoeken in de manual (diff heb ik nog nooit uit elkaar gehaald :lol: ). maar ik zal idd de schroefjes maar weer zo zetten dat ik em op 200mm heb staan.
@Snoebel: bedankt voor die info ik zal mn auto eens zo proberen in te stellen.
ook zal ik mn auto op die 7 a 8 mm proberen te zetten want denk dat ik em nu iets te hoog heb staan. dan zal ik mn schokbrekers wel moeten vullen want die veren nu vanzelf heel ver in...maar dan zal ik misschien langere veren moeten hebben of van zulke ringetjes net zoals bij de schokdempers voor.
en qua banden, raden jullie nog iets aan, ik moet nieuwe hebben, heb van het weekend een voorband kapot gereden dus ben even uitgeschakeld, maar ach weer iets voor sinterklaas en kerstmis

ik was zelf aan het denken weer gewoon de kyosho slicks te pakken, maar anders laat ik me eens adviseren bij de modelbouwzaak.