Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb een nieuwe diff geplaatst achter en het is over, er zat blijkbaar toch teveel speling op.
hahaha je bent super...
Ik ben trouwens van plan om lichtjes op mijn savage te zetten, en heb een beetje zitten zoeken maar nergens echt een duidelijk voorbeeld gevonden.
Ik wil het liefst ledjes voor en achter en evt knipperende bovenop, en ik zou ze dan op mijn accu willen aansluiten (6V, sterke ledjes dus).
Ook wil ik een externe laadplug (eentje van 2 breed, jst dus) inbouwen, daar moet ik dan nog snoertjes voor hebben. Dit is toch een kwestie van beide draden splitsen en samenvoegen in een jst en de jst/zo'n futaba 3 breed voor in de ontvanger?
Weet iemand toevallig of ze die stekkertjes in gewone electronicazaken verkopen?
En heeft iemand een voorbeeld van hoe je de ledjes zou moeten solderen, en eventueel hoe je ze kan laten knipperen? Bedankt!
Dan maar in het savage topic proberen..
De savage van een vriend heeft ondertussen al zo'n maand hetzelfde probleem, steeds na het rijden zijn de koppelingschoentjes naar voren geschoten.
Nu dachten wij eerst dat dit aan de veel te lage gleuf in de pilot nut lag, daar schieten de veertjes steeds uit. Om deze reden hebben we een nieuwe pilot nut besteld, deze namelijk:
HPI Pilot Nut 1/4-28x8.5mm Black Savage 21
Dit is de standaard pilot nut van hpi, en op het plaatje lijkt de gleuf vrij hoog te zitten (hij ligt op zn kop). Toen we hem vandaag binnen kregen (samen met de e-savage voor een neefje :razzbleek hij hetzelfde te zijn als die we al hadden, met het gleufje te laag. Nu zijn we er ook achter gekomen dat de schoentjes best makkelijk over de "stokjes" van de koppelingsplaat glijden.
Bij elk schoentje geld dat wanneer ik hem verkeerd om op de koppelingsplaat monteer, hij wel stroef glijdt over het "stokje".
Is dit een teken van slijtage van de schoentjes of ligt het ergens anders aan, we hebben al op z'n minst 10 keer de motor erin gezet en eruit gehaald en nog blijft het probleem voortbestaan :sad:
Jaja, die zitten steeds goed. de punten die uitklappen wijzen naar de richting waar de motor niet heen draait. Nog iemand suggesties?