3 keer een grijns van een meter....
Vanochtend appte Huey me dat hij en Slijm vanmiddag wilde vliegen met de ammhoela's op de helling....zo gezegd zo gedaan......
Hollandse luchten en een 3 bft met uitschieters recht op de helling. Huey pakt al na 10 minuten een belletje en whoept zo naar 50 meter oid ? Niet zeker, maar hoog was het wel!!! KEK!!!!. Zelfs op de parkeerplaats later met inpakken werd er door een paar collega modelvliegers een opmerking over gemaakt..."sow die ging hard omhoog !!".....ha ha ha....leuk. Ergens midden op onderstaande foto....heel hoog...
Secondelijm's ammehoela _de epoxy was net droog_ vloog wer-ke-lijk perfect !!!...En het vervelende is dat hij ook in 1 keer het werpen onder de knie heeft ...grrrr

Hij is gewoon meer een aap !!!! ....Hij werpt een ammhoela met gemak naar 20 meter.... das knap want dat lukt mij niet altijd. (en Huey ook niet

)
Overigens, de servos die hij gekocht heeft voor deze plank (md933 henge) zijn perfect voor dit kistje. Snel, geen speling, goeie nulstelling.
Twee ammehoelas op de helling..Huey's ammehoela zit nog in de restjes van z'n belletje (hoog)..... Slijm (laag) hoopt op wat thermiek.
Grijns grijns grijns.....
Helaas vliegt de V1.0 dusdanig k** in vergelijk met de V1.2(a) dat ik het maar bij foto's maken heb gehouden...Mijn grijns was er door het zien van twee mannen die met grote grijns aan het werpen waren

Ik kijk ook nog even hoe de filmpjes zijn geworden...
Inmiddels is besloten 3 V3.0 ammehoela's te gaan bouwen.

Ik heb geen budget, dus Slijm en Huey zorgen voor de materialen...komt goed.
Hieronder ruimte voor beide heren om hun emoties te uiten, houd het netjes mannen
Het was maar een uurtje vanmiddag, maar wat hebben wij een schik gehad !!!