Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is geweldige beleving een turbine kist.
ik ben de eerste die door zet tot nu toe haha .Het is geweldige beleving een turbine kist.
Qua geluid en snelheid.
Hopelijk krijgen we nog een goed najaar en kan deze de lucht in..
Zijn er meer jet vliegers bij jullie?
Hopelijk als er meer schaapjes over de dam zijn volgen er meer.ik ben de eerste die door zet tot nu toe haha .
in verleden een gehad die had de turbine gekocht maar toen die kist moest bouwen stopte het.
2e lid die heeft wel het model vliegen gemaakt maar vliegen niet aan toe gekomen wegens andere prioritijten.
nu ik met deze en een ander lid die is een L39 aan het bouwen maar die begind na 15 jaar weer met vliegen dus zal eerst met gewoon model moeten gaan wennen/leren vliegen
Hopelijk als er meer schaapjes over de dam zijn volgen er meer.
Het is al heel mooi dat er turbine gevlogen mag worden op jullie club natuurlijk.
Turbine vliegen kost ook behoorlijk wat meer dan een standaard benzine kistje.
En fout marge vind ik ook groter je heb zo een bak schade bij een verkeerde landing.
Wat bij jouw kist waarschijnlijk al gebeurt is.
Dat is en blijft voor mij nog het zwakke punt.
Hopelijk kan Berto dit bij jouw direct goed aanleren.
Moet bij ons ook het in mijn eentje doen en dat is best wel jammer.
En zoals overal de beste stuurlui staan aan wal.
Jij zet stappen het ziet er allemaal strak uit.Vandaag eigenlijk een hele lijst afgewerkt.
Retracts vast gezet met de goede boutjes die gister binnen kwamen.
Folie op de vleugels gemaakt.
Bekijk bijlage 460662
Bekijk bijlage 460663
Trunnion van een hooft poot en neuspoot omgewisseld omdat de boutjes voor het servo plaatje dol waren.
ook heb ik de accus op zn plekje gemonteerd
flightmodes van de gyro op schakelaar gezet en de remmen op een schakelaar.
Woensdag naar zeewolde om alles even na te laten kijken en cg uit te meten en instellingen door lopen.
en dan kijken of Berto tijd heeft het weekend.
Thanx gaat goed komen.Goed gedaan hoor Raymon maar had niet anders verwacht.
Je ziet ik sta er met de handen in de zakken bij dus alles onder controle.
Eerste vlucht was even tricky ivm mogelijk afslaan van de turbine maar Raymon liet zich niet gek maken.
4e vlucht was ook even spannend voor hem, te hoog de laatste bocht en dan drukken naar de baan.
Zei dus al 'dat wordt snelheid oppikken' en ondanks vroeg het gas erop pas aan het einde van het veld weer genoeg power om weg te trekken (zat nog zat snelheid is dus uit de lucht vallen deed ie sowieso niet.
Heb zelfs al een rol voorbij zien komen.
Veel fijne vluchten met de XS!