het is niet de quickie motor van MVVS.
Het is een irvine motor die, heb ik mij laten zeggen, veel in quickie pylonrace vliegtuigen gebruikt wordt/werd. Maar ik denk dat de prestaties redelijk gelijk aan die quicky motor van mvvs zullen liggen.
Ik heb ook zitten de denken aan een stiletto. Ik heb nog een russische club20 3,5cc liggen, staat geen merk op. Het is wel een zij-uitlaat, met een origineel club 20 uitlaatje erop.
Ik was aan het denken, om de motor dan 90 graden te draaien, zodat de motorcilinder buiten het toestel uitsteekt, en de uitlaat door de romp loopt.
Maar op de stilletto foto's die ik kan zien, lijkt het of de voorzijde-onderkant breeder is gemaakt, zodat de cilinderkop helemaal binnen de romp valt.
Maar helaas kan ik nergens een foto vinden van een stilletto die aan de onderzijde gefotograffeert is, zodat ik zeker weet. En kan bepalen of ik de stilletto wil aanschaffen. Want aan die verbreeding aan de onderzijde heb ik niets, als de cilinderkop aan de zijkant uitsteekt. En moet het er dus ook nog wel mooi uitzien.
ondanks dat de originele home pagina van corvidae even gesloten is, is hier toch een link naar de stilleto site van corvidae.
http://www.corvidae.net/speedmodels/Stiletto21/paginastiletto.htm
@peter
misschien kan peter mij helpen, door een foto van de voorzijde en van de onderkant van de stilletto te plaatsen
hier zijn ook nog 2 foto's van mijn stinger. Als je nog meer foto's wilt hebben om te zien hoe ik iets gedaan heb, dan laat maar horen.
Maar ik denk dat het nagenoeg hetzelfde is als wat alle modellen van corvidae hebben.