@ Peter, bedoel je nou juist wél dat ik ze bij Roland moet halen, of juist niet?
@ Aart Swolfs,
Voor de Stiletto hebben we inmiddels TruTurn spinners besteld, want net wat je zegt; Ik vertrouw dat plastic spul ook niet meer bij hoge toerentallen. We hebben wel wat pech met deze spinners momenteel, maar daarover valt meer te lezen in het
Stiletto topic. Ziet er goed uit die Bolly props, maar zijn wel flink aan de prijs inderdaad! Voor de Blizzard zal het niet nodig zijn, maar overweeg het toepassen ervan toch sterk bij de Stiletto.
Overigens werd mij op RC-Universe geadviseerd om nog één en ander te wijzigen aan de MVVS. Door een MACS 1110 pijp toe te passen moet hij nog wat harder gaan lopen. Deze heeft geen dempende werking en is leeg van binnen. Met de pijp afgesteld op 21-23cm vanaf het hart van de gloeiplug moet hij optimaal lopen. Daarnaast zou ik er goed aan doen om de 4mm venturi te vervangen voor een 6mm.
Ziet er wel veelbelovend uit.
Maar eerst ga ik hem gewoon zo vliegen, kijk later wel of ik de motor nog helemaal ombouw.

M+R was voorheen een optie, maar lees er nu ook wat mindere reacties over. Ze zijn spot goedkoop (€70,-) maar dat komt deels door de goedkope manier van fabriceren. Dit gaat zeker ten koste van de kwaliteit. Zo schijnen de M+R motoren geen bronzen lagerbus te hebben in de drijfstang. Noem maar een voorbeeldje. Maar nu eerst eens zorgen dat er een kleurtje op de vleugel komt.