BlowFish shocky dubbeldekker + tekeningen

wieltjes heb ik van ACW idd, die carbon stokkies kan je op 1 punt verwarmen, dan buigen, dan CA erin en dan wat extra carbon roofings om het te versterken.

Vannochtend is bij een TE lage looping (eindigde dus in de grond) 1 wieltje afgebroken. Niet op de knik, maar net ernaast. Dus gewoon 1,2mm carbon gebroken. Misschien dat ik daar toch iets dikkers in maak.

FF een vraagje: welke lijm blijft mooi flexibel?

Had ik trouwens al ergens vliegtijden erin gezet?
Nu met de mini BlowFish kan ik op een 2s340mah pakje zo'n 10 minuten afwisselend vliegen. Gaat lekker dus.

hèhè, eindelijk gelukt om die tekening te Tilen. Heb nu dus Tiled PDF zodat iedereen het op A4 kan uitprinten. Moet alleen nog ff uploaden (ergens...).
Ik zet de links in de 1e posting. dat word dan een soort samenvatting

Hee... dat is heel mooi !!!
Ik heb me helemaal suf gezocht om het uit te printen (die dwg enz enz) had de moed al opgegeven.

Kan ik weer lekker gaan knutselen !

yeps, ik heb er echt zoooooooooo lang aan gezeten. Eerst met JawsPDF, maar dat wilde echt niet. Nu met CutePDF. Die werkt als een soort virtuele printer. Wel cool :D.
Tekeningen van de grotere Blowfish komen er ook aan.

jeey kan weer gaan snijden :) Alleen nog ff puzzelen :lol: :D

Gr wieland

Hehe, op google gezocht. En de blowfish bestaat echt:

Blowfish.jpg

lijkt me leuk om een keer in indoor midden in de zomer ergens te houden "een blowfish meeting"zeg maar:P
of als het ergens helemaal windstil is ofzo

net ff de puzzel tekeningen in elkaar gezet:P
ligt het aan mij of past niet alles?
als ik de romp helemaal goed zet en dan de vleugel helemaal goed past dat niet enzo:P
maar ik maak hem toch met een dubbele romp:P
en ff wat dingen uitgeprint tiled troep voor een dubbele romp
zodat ff alles past enzo
zondag post ik wel wat foto's

moet je hem proberen passend te maken :) (anders nieuwe printer kopen :) :roll: :wink: )

ben benieuwd. Ik vlieg trouwens het meeste buiten op het pleintje. meestal s'avonds, dan is het rustig genoeg :D. En je hebt ook meer ruimte dan indoor. voordeel als je hem flink overpowerd heb is dan dat je als het mis dreigt te gaan, je gewoon een flinke dot gas geeft. Hop, zit je weer lekker hoog :D

dat heb ik wel genoeg :)

@gertjuh welke motor ga je gebruiken?

Gr wieland

FF dit draadje doorlezen, staat al wat in over motoren. Die nieuwe van rctechnics is niet duur en prima. 10 amp regelaartje erbij. kom je een heel eind.

ik probeer alle elektronica behalve de accu zo te kopen dat ik ze in al mijn komende shockflyers kan zetten. niet dat ik voor elk model andere motor moet kope enzo

Back