jan brilman
Forum veteraan
Goevier?
Goed bezig, zeg!
Modelbouw van de bovenste plank!
Ik hou me wel aanbevolen voor een versie die op een spanwijdte van plm. 4 - 4,5 m. uitkomt!
(Kan de file ooit kopen?
)
Zoals elders vermeld, heb plm. 120 starts op diverse KA-7's (mn. de PH-305 van de GSA).
Ooit kwam ik in het centrum van Groningen een clublid / goede vriend tegen, ik was toen net lid geworden, die haalde de hoofdbout uit z'n zak en zei vrolijk: "Kijk, die is nog heel!"
Had de voorzitter onze enige tweezitter gekraakt . . .
Vooral in de landing, na een flink stuk bodem-effect, wilde hij nog wel eens zonder waarschuwing in eens keihard doorzakken. :shock:
Daar was zo'n instructeur dan weer niet blij mee . . . :nooo:
Heb me regelmatig een breuk getild aan de wortel, bij het (de-)monteren. :bad-words:
Waarom ze mij altijd vroegen . . .
Als je nog inspiratie / tips voor de bouw nodig hebt: M. Ohlwein' s Oldtimer Segler
Tovenaar . . .
En geabonneerd.
jan.
Goed bezig, zeg!

Modelbouw van de bovenste plank!
Ik hou me wel aanbevolen voor een versie die op een spanwijdte van plm. 4 - 4,5 m. uitkomt!
(Kan de file ooit kopen?

Zoals elders vermeld, heb plm. 120 starts op diverse KA-7's (mn. de PH-305 van de GSA).
Ooit kwam ik in het centrum van Groningen een clublid / goede vriend tegen, ik was toen net lid geworden, die haalde de hoofdbout uit z'n zak en zei vrolijk: "Kijk, die is nog heel!"
Had de voorzitter onze enige tweezitter gekraakt . . .
Het is geen moeilijk vliegtuig, het enige waar je mee moet oppassen zijn de remkleppen. Deze zijn zo enorm effectief dat je beter niet kunt landen met de kleppen vol uit, dan zakt het vliegtuig snel door
Vooral in de landing, na een flink stuk bodem-effect, wilde hij nog wel eens zonder waarschuwing in eens keihard doorzakken. :shock:
Daar was zo'n instructeur dan weer niet blij mee . . . :nooo:
Heb me regelmatig een breuk getild aan de wortel, bij het (de-)monteren. :bad-words:
Waarom ze mij altijd vroegen . . .

Als je nog inspiratie / tips voor de bouw nodig hebt: M. Ohlwein' s Oldtimer Segler
Tovenaar . . .
En geabonneerd.

jan.
Laatst bewerkt: