Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze dus:Schitterend weer.
Kort vraagje:
Zou je een foto kunnen maken met iedereen op de foto, en de namen erbij?
Ik haal ze telkens door elkaar.
We zijn inderdaad in de minderheid Nick maar laat die Duitsers maar doen hoor.Maare, ik geloof dat die Duitse manschappen daar serieus in de meerderheid zijn...
Je zal dringend moeten investeren in bijkomende geallieerde troepen, anders komt dat daar nie goe...
Heligroeten,
Nick
Action Figures zijn gelijk Suske en Wiske Droop, die verouderen fysiek nie... ze verweren alleen een beetje...Voor iemand die ouder is dan 66 jaar ziet hij er nog goed geconserveerd uit
En met die levenswijsheid kunnen de mannen er weer tegenaan.Action Figures zijn gelijk Suske en Wiske Droop, die verouderen fysiek nie... ze verweren alleen een beetje...
Gezien dit kanon een statisch model is, was ik eerst van plan om het dan ook in het statische modelbouw-gedeelte van dit forum voor te stellen.
Doch, daar de Howitzer later één geheel met de rc-gestuurde Stuart zal vormen, zal dit model dan ook in dit Stuart-draadje afgewerkt worden.
Om al een ideetje te geven hoe de sleep van 1,35m er uit zal zien, volgen hier 2 foto'tjes;Het kanon ziet nu al heel goed uit vind ik. Het zal wel indrukwekkend zijn als deze achter de Stuart hangt!
Hoe lang wordt het geheel dan Droop?