bouwverslag bergingsvaartuig Deurloo

heeee maausiie !!

gaa zo door ik zo persoonlijk iets zwarts er achter doen ,
maar dan wel iets wat nog licht door laat ,
door dat blauw zie je ook nog de draden heen komen denk ik ?
dus ik zou voor een wat donkerdere kleur gaan !

maar het bouwen gaat goed ga zoo door !

Troedellsss!

Laatst bewerkt door een moderator:
stuurhut update 5

de stuurhut is nu dan rondom dicht, nou nog het dak erop maken.

de ramen ga ik bij nader inzien toch (als het me lukt de blauwe eruit te krijgen)
van doorzichtig spul maken. vind dat toch het mooiste.
ga verder de stuurhut niet inrichten, maar moet anders net als wat er gezegt werd toch het electra netjes weg werken. dus dat doe ik nu dan ook, maar dan met de ramen die erin horen.

deurloostuurhut.jpg

deurloostuurhut7.jpg

deurloostuurhut10.jpg

deurloostuurhut8.jpg

ik mis een foto van het geheel:rolleyes:

dak van de stuurhut is inmiddels ook al gereed zoals te zien.
nu nog de pet maken dan is de stuurhut in grove lijnen klaar.
zicht vanaf de stuurhut op dek
P1110065-1.jpg

vanaf dek naar de stuurhut
P1110064.jpg

voordek overzicht met de nieuwe bolders
P1110066.jpg

totaal plaatje van de "DEURLOO"
P1110068.jpg

en nog 1 van de stuurhut vanaf de zeikant
P1110067.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo Maurice,

Je heb in de handel ook van dat rookglas, is net iets donkerder dan gewoon glas maar je kan er goed doorheen kijken. Is maar een optie hoor.
Komt er ook verlichting in de stuurhut?

Groeten,
Peter

Hallo Maurice,

Je heb in de handel ook van dat rookglas, is net iets donkerder dan gewoon glas maar je kan er goed doorheen kijken. Is maar een optie hoor.
Komt er ook verlichting in de stuurhut?

Groeten,
Peter

het is geen verkeerd idee inderdaad rookglas aan te schaffen voor de ramen.
ik zit nog even in dubio of ik het wel of neit zal maken. ik wil wel en de verblijven verlichting maken.

MVG Maurice

hee maus
ziet er goed uit gooss ! die komt zeker wel mee naar goes :D
rook glas? nog nooit van gehoord ik zie het wel als het er achter zit zal er wel goed uit zien !

larss! :cool:

Rookglas dat bestaat al een poosje hoor Lars ;)
Maar ze komt zeker mee naar Goes.
De bouw van de Deurloo ligt wel weer stil...dit keer omdat het weer eens een gekke huis is bij mij op de zaak. Vaar het water dun de laatste tijd.
tussen alle bedrijven wel een Smit Frankrijk aangeschaft
(ook mee naar Goes samen met de Apollo)

groeten Maus

hahahahhaha ja dat is zeker waar, ik heb wel lol gehad. liep op de schie 's morgens om half 6 voor de boot uit en dan is het inprincipe open achter ons, maar toch om half 9 een ijsbreker naar binnen "om de haven ijsvrij en gangbaar" te houden....
scheepvaartkrant stond zelfs een foto van de RPA 22 die bij voormalig scheepswerf de hoop voer. daar vaart dus niks of niemand meer. heerlijk om die jongens zo nutteloos te zien dobberen....(van de week Reinod 9 laat{ 14.00 - ??}) groete maurice

:oops: sorry ik heb inmiddels de beurs Goes gehad met zeer veel positieve reactie's op de deurloo van oud opvarende. Dat was erg fijn om te weten dat je zo goed bezig bent.
momenteel ben ik niet tot zeer weinig thuis. zelfs de spullen van Goes moet ik nog opruimen en de Apollo moet ik nakijken wegens het omslaan achter een sleep.
foto's zal ik in plaatjes vanaf de waterkant zetten vandaag...
de bouw van de deurloo ligt voor de rest nog even stil....hoop nog wel wat te doen voor het alweer werkschependag is, maar dat hangt af van alle drukte...

groeten maurice

vanwege mijn diverse diensten dit rooster zal ik eigenlijk neit aan de deurloo toekomen. heb deze week nacht piket van 16.15 tot 06.00 en daarna een week dagpiket (van 06.00 tot 18.00) dus dat worden weer 2 "fijne" weken. maar daarna hoop ik toch wel weer aan te gaan vangen met de bouw...

met alle geluk die je maar kan hebben...ik heb aan mijn apollo geen schade :D
voor de mensen die het (nog) niet weten op Goes is de apollo omgeslagen achter een sleep. gelukkig is alles goed gekomen. geen schade;s tot zo ver kunnen constateren.

ik heb wel natte voeten gehaald ja hahahahaha, maar goed ondanks mijn niet super snelle ingrijpen, is toch de boel gered.... was me een natte broek wel waard....

Back