Heren,
Inderdaad 4 a 5 cm onbegrijpelijk, zelfs mijn schoonmoeder zag dat er iets mis was en dat wil natuurlijk al iets zeggen...hahaha.
Volgens plan, ik heb er ook mijn twijfels over...hahaha.
http://www.t-birds.be/vleugel DIT IS KNT Je gaat hier afschuwelijke beelden te zien krijgen!!! :evil:
Als de website nog werkt, want ze hadden de hostingprovider gehackt dan kan je daar foto's van de eerste vleugel vinden, let op deze heb ik dus niet gebouwd!!!!!
De vleugel die ik momenteel aan het maken ben is tot hiertoe perfect!!! Check dan ook alles 35 keer... :wink:
De bovenste beplanking zit erop en de tabs zijn verwijderd, dus nu kunnen we starten met de onderkant.
Waarom ik de vleugel niet in 3D frees, goede vraag, maar tot een paar maanden terug kon ik ook niet tekenen door het gips, dus is er dat ook niet van gekomen.
Heb aan vele mogelijkheden gedacht, ook een tempex vleugel, maar het eenvoudigste leek mij gewoon een freesset te maken, deze kan ik later nog altijd gebruiken voor het binnenwerk, dus dacht ik dan bouw ik hem maar snel zelf.
Maar niet getreurd, in
2005 zal er een Spitfirevleugel klaar zijn en hopelijk ook in GFK. :wink:
Ben vorige week Lithoplaat gaan kopen en hiermee wil ik de vleugel voor het afmallen mee afwerken.
Trouwens als er mensen ooit interesse hebben om lithoplaat te kopen, laat maar horen.
Tot hoors
Tom