Ik gooi daar 1 euro lagers in. Frut er nu ook weer nieuwe lagers in, eBay en made in Slowakiajah… dus geen sinees! Motortje staat nu te garen in de oven op 160…
Lagers zijn nog goed na 7 liter ‘aero shave’… geen dure SKF of FAG… dat zijn die meuk bussen niet waardig…
Geen roest in de motor.
Straks wordt er weer geklotzt. Moet er after-gerund worden…
Klotz beschermd onvoldoende!
Kast vol Saito’s nieuw en gebruikt.
Maar dan moet ik er een staart-draggellaar van maken wegens de grotere prop.
Kèk… nu zeult die OSM… alstie vers is 3 klikoknallers aan Calmateuze toestand loodrecht… behalve vandaag… was de flut er uit…
Kan maar zo stof zijn geweest. Veel wind, veel bijterige dazen, en m’n kist blies de hele tijd omver op de grond met draaiende motor. Dus bijkans is de zandbak ook mee gestookt geweest…
Wellicht een een koudere plug met die resopiep?
Piep zei de oven… lagerwissel zo snel als een Max Verstappen bandenwissel…
Vers gelagerd, en Aerogesaved asje… komt als nieuw gebruikt uit de motor, lagers ingepiept…
Waas me mowtagh baas?
Alweer bijna klaar… en dan maar inlopen op Klotz…
Gr Bas