Laurens: Ja, das waar, ik maak me weer druk om niks. Die jetranger rompen daar kunnen nog wel 2x zoveel accus in.
Tieske: Beetje duur, ik kan dan beter gelijk een hacker kopen.
Er is weer wat mail progressie (weer onderaan beginnen met lezen):
725 euro voor een gloednieuwe alu corona met tot over zn oren vol met glasvezel upgrades, en 3 stuks 2400 accus (2x 7cell, 1x 8cell) erbij. Lijkt mij een goeie deal, wat vinden jullie? Zonder ontvanger issie iets van 700 euro. Das denk ik ERG netjes voor een nieuwe corona met 401 gyro.
Tieske: Beetje duur, ik kan dan beter gelijk een hacker kopen.

Er is weer wat mail progressie (weer onderaan beginnen met lezen):
Hallo Sven,
Die Nemeth onderdelen zijn speciaal ontworpen voor de Corona en zijn van een soort glasvezel, loeisterk en veel beter dan de standaard onderdelen. De servo's zijn volgens mij wel metal geared en inderdaad de fs 500. De heckservo is van Hi-tec en erg snel. Viegtijd met een 2499 pack is ongeveer 10 min maar lipo's kunnen ook al hebben die niet mijn voorkeur. Gewone packs zijn zwaarder en dus stabieler.
Eur. 725 lijkt mij voor deze versie een nette prijs.
Gr. Mario
Hoi Mario,
Zomaar even komen kijken gaat niet lukken denk ik. Ik woon in Roosendaal.
En de onderdeeltjes klinken behoorlijk lekker, maar ik kan niks vinden over die Nemeth onderdelen. Wat houd dat in? Metaal/alu delen? En de servos, die FS500, zijn die metal geared?
Wat is je vliegtijd ongeveer met een 2400 pack? Als die motor met een kleinere pinion ook nog 3s lipo aan kan, dan zou et helemaal geweldig zijn.
Wat et moet gaan kosten, tsja, geen flauw idee wat dat beestje zo opgebouwd waard is. Ik was zelf aan et kijken voor een nieuwe, en daarmee kwam ik uit op iets van 700 euro.
Grts,
Sven
725 euro voor een gloednieuwe alu corona met tot over zn oren vol met glasvezel upgrades, en 3 stuks 2400 accus (2x 7cell, 1x 8cell) erbij. Lijkt mij een goeie deal, wat vinden jullie? Zonder ontvanger issie iets van 700 euro. Das denk ik ERG netjes voor een nieuwe corona met 401 gyro.