Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zeg jij steeds maar de werkelijkheid is waarschijnlijk anders. Het komt niet vaak voor dat iemand in voorwaartse vlucht vol gas geeft.Maar als ik eenmaal met forward flight begin, dan gaat die gas vrij snel helemaal open.
Maar als je vooruit wil, moet je toch gas bij geven omdat een gedeelte van de lift dan gebruikt wordt voor voortstuwing?
Freakazoid zei:7 minuten vliegen op een pack van 2400mAh (effectief 2100, want met de ontlader komt er nog 300 uit), betekend dat de motor maar 18A pakt. Ampere zit dus wel goed denk ik. 18 ampere bij een nominale voltage van 8.4v betekend 151.2watt. Dat is denk ik dan ook wel goed genoeg.
.
Welnee.. een beetje kwaliteits motor met kwaliteits magneten kan het dubbele verdragen voor dat de magneten demagnetiseren.Freakazoid zei:Ik zit trouwens ergens mee, de motor wordt denk ik behoorlijk warm. Na 7 minuten hoveren op een 7cell pack en de kap erop, is de motor, gemeten met een multimeter temp sensor op de as aan de achterzijde van de motor, ruim 60'c. Is dat teveel?