Danny Mulders
verslagschrijvers
Dat kan niet want ik zat mooi in de hangar die ik had aangelegd :tank:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach jesse, met Cheeta gaat het plotseling veel slechter. Echt verschrikkelig zielig hoor, het was zo'n aardig joch. Ze hebben de kapotte printer van 'm afgenomen omdat-ie er op zat te kauwen. Ik ben alleen maar nep-gestoord riep hij daarbij, maar daar trapte de waarnemend huisarts natuurlijk niet in. Nu heeft-ie een hoefijzer gevonden en mompelt de hele tijd 'magneet' en 'ik ga alle ijzer van de wereld op de berg gooien'. Met het sleuteltje van z'n bromfiets loopt ie nu de hele tijd 'krikkrak' te zeggen en dan stopt-ie het in een bergje zand. Volgens mij kunnen ze 'm beter opsluiten en als 't ie met dit soort onzin doorgaat zorgen we daar zelf nog wel voor. Een sleutel van een berg, hoe kom je er op?jesse zei:Eeh, ik kan me niet herrineren dat we een sleutel kwijt zijn, jij Corrien?
kan flying davy via de volgelopen geul de vaste wal weer bereiken.Die sukkel van een Leo heeft natuurlijk de deur van de keuken vergeten, dus als die diepe kuil volloopt...