Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
dus als ik de altimeter bestel met de optie van de recom switching regulator
etc.........
bedankt
Ja idd die dongle...
kan je niet rechtstreeks bij hem kopen zie ik...
even zoeken dan maar
ik heb deze voor de quadcopter maar dit zal wel niet werken denk ik
HobbyKing R/C Hobby Store : USBasp AVR Programming Device for ATMEL proccessors
De antenne heb ik zelfs buiten de romp liggen
Zo, werd ik effe ruw wakker geschud. Zit ik 80mtr hoog, en wat verder weg. Reageert de Zone V2 opeens niet meer!! Dikke spiraal naar beneden. (en ja, nog steeds trutworpjes...)
Alles nog heel en goed geland, maar wat het nu was.....
- Kan een carbon disser vleugel 2.4ghz afschermen? Vast niet, want ook die carbon D-boxen worden zonder probleem gevlogen.
- Is een glas neus met: 3*.08mm carbon strip onder de cockpitkap en links en rechts van e servoplank 2x 24k roving toch te veel carbon versteviging. Lijkt me ook vreemd. De antenne heb ik zelfs buiten de romp liggen. En dan nog wat, het is m, vierde DLG die een dergelijke hoeveelheid carbon rond de ontvanger heeft zitten. Bij alle 4 ook de antenne van de M-link ontvanger naar buiten, voor de zekerheid.
In ieder geval zal de eerste de beste echte thermiek bel voor wat spanning zorgen....
Hallo Berrie
ik heb bij mijn DLG de antenne ook naar buiten gevoerd, naar boven en had een paar maal ook zo een fenomeen. Plotseling dook de DLG naar beneden, geen reakties op knuppel uitslagen. Gelukking geen 50 meter zoals bij jou, dan zat ik waarschijnlijk op -10. En vlieg ook M-link. Cockpit SX met RX 5 light. In moment denk ik dat het aan mijn houding ligt. Soms merk ik dat ik de zender naast me heb in plaats van voor me. Ik vlieg soms met mijn hele lichaam in plaats van alleen mijn vingers het werk te laten doen.
Heb vandaag een belletje gehad! Mijn DLG werd als het ware naar boven gezogen, ook zeer turbulent. Mijn cirkelen zag uit als achtbaan rijden. Op een gegeven ogenblik heb ik ook angst gekregen en bewust naar beneden gestuurd.
"Wichtiger Sicherheits-Hinweis zur COCKPIT SX M-LINK mit Firmware-Version 3.05 oder 3.06" van Multiplex