J
jorisvervuurt
Guest
Skidz zei:Joris, ik loop je niet te dissen, integendeel. Respect dat je op zo'n klein oppervlak je heli niet prakt. Maar dan nog, ik zie je alleen rechtsom vliegen en niet echt op snelheidDat van dat je je heli in alle orientaties en vliegrichtingen onder controle moet hebben voor je inverted gaat beginnen heb ik zelf niet verzonnen, dat kun je iedereen vragen die inverted vliegt...
Ow, enne
Niet nodig, ik vlieg voor mij en niet voor Youtubejorisvervuurt zei:Laat jij dan maar eens een filmpje zien van jouw vliegkunsten...Mensen die met me vliegen weten wat ik waard ben (Niet veel
) en das genoeg. Ik hoef mezelf niet te bewijzen...
Enfin, [ontopic]
jorisvervuurt zei:Dus als ik een 3100KV brushless motor heb, met 11T en de standaard zender kan hij ook inverted zonder dat het toerental te ver daalt?
Ja, vooropgesteld dat de curve identiek is aan de positieve kant van de stick en je niet te ruig doet met de cyclics. Veel micropiloten gaan nat op het teveel sturen c.q. pitchen inverted waardoor de heli inkakt... En met een los aangedreven staart is dat niet zo'n probleem maar met een belt of torque staart is het dan direct einde oefening.
Cheers,
Ton.
Nee ok, maar nu is het achtermotortje alweer kapot (Walkera he... :roll

Dan zal ik wel eens wat snelheid maken en bochten linksom. :wink:
Ik geef toe dat ik meer moeite heb met bochten linksom, maar dan heb ik gewoon meer ruimte/een grotere bocht nodig.
Snelheid kan ik in onze kleine tuin ook niet maken want dan vlieg ik overal tegenaan omdat hij niet superscherpe bochten aankan... 8)
Ik ga een King 2 bestellen, vooral omdat die geen tailmotor heeft, dus niet de hele tijd kapotte motortjes!
Hoe lang gaat zo'n riem eigenlijk mee?