Een 3S lipo levert onder flinke belasting 10,8V
4100 x 10,8 = 44280 x 80% = 35000 rpm.
35000 x 0,0001595 = 5,58 km per minuut, is 334 km/u.
Dat zijn ideale omstandigheden.
Vertraag je hem dan zit je op 110 km/u.
Ik denk dat je moeite krijgt om van je plek te komen, je blijft stilstaan met wielspin of je regelaar zegt, doe het zelf maar.
Ik zie zelf meer heil in een buitenloper, maar ik blijf het volgen, ik ben benieuwd, het is een leuk probeerseltje.
(EDIT)
Savage, zoals ik al schreef, die 1200 watt van de Kira slaat nergens op, is gewoon een ijkpunt.
Ik denk dat je piek tegen of over de 250A kan komen te liggen en ik ben bang dat die piek met dit soort overbrengingen te lang blijft, dus je motor of je regelaar fikt af.
Als ie überhaupt al wegkomt.
GJ
4100 x 10,8 = 44280 x 80% = 35000 rpm.
35000 x 0,0001595 = 5,58 km per minuut, is 334 km/u.
Dat zijn ideale omstandigheden.
Vertraag je hem dan zit je op 110 km/u.
Ik denk dat je moeite krijgt om van je plek te komen, je blijft stilstaan met wielspin of je regelaar zegt, doe het zelf maar.
Ik zie zelf meer heil in een buitenloper, maar ik blijf het volgen, ik ben benieuwd, het is een leuk probeerseltje.
(EDIT)
Savage, zoals ik al schreef, die 1200 watt van de Kira slaat nergens op, is gewoon een ijkpunt.
Ik denk dat je piek tegen of over de 250A kan komen te liggen en ik ben bang dat die piek met dit soort overbrengingen te lang blijft, dus je motor of je regelaar fikt af.
Als ie überhaupt al wegkomt.
GJ