Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je kan jordy eens aanspreken
wel verzenden van oostenrijk (waar ik toevallig ben nu)
shoot me!:murder:Nope, Zwitserland.
Jordy
Met een beetje geluk heb ik volgende week dus een mooie blauwe ELF
Nu dus nog even tijd om een ontvanger uit te zoeken. Ik vlieg met spektrum (DX8). Wat denken jullie van deze? OrangeRx R415 Spektrum DSM2 Compatible 4Ch Micro 2.4Ghz Receiver
Zeer licht (2g) en klein, maar over het bereik vind ik niets... De officiële spektrum receivers lijken allemaal zo groot...
Ik vermoed dus dat de standaard nulpositie van het pendelroer niet goed is, en dat je dus up moet trimmen? Hoeveel moet dit, en hoe weet ik of het genoeg of te veel is?Ik moest gelijk veel up trimmen.. ik was de EWD van het pendelroer vergeten
Ik vermoed dus dat de standaard nulpositie van het pendelroer niet goed is, en dat je dus up moet trimmen? Hoeveel moet dit, en hoe weet ik of het genoeg of te veel is?
Hopelijk gaat het inbouwen van accu en ontvanger vlot en zit ik snel op het juiste zwaartepunt.
Vandaag is hier weinig wind, wie weet kan ik vanavond al een maiden doen. Waarschijnlijk iets te optimistisch![]()
... en als je beide werppennen in je elf hebt zitten wil ik ook lanceren voor je... ik ben linkshandig.