Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is er een GPS Widget in Ethos?
Even een andere vraag. Ik heb mijn x20 omgezet naar mode1. Maar nu komt mijn linker stick niet meer terug naar het midden. Ik moet hem zeg maar corrigeren. Heb al de sticks meerdere malen gecalibreerd maar probleem niet opgelost.
Moet ik dat plaatje soms losse doen? Als ik dat doe, dan voel je in hall sensor voor hoogte dan moet echt het middelpunt zoals wel bij het rudder is.
Iemand een idee?
Hallo William , dit is een bekend euvel bij omzetten van mode 2 naar 1.
Mijn Tip om dit op te lossen is de veerspanning te verhogen van deze Hall gimbal.
Hoe je dit doet staat nog niet duidelijk in de Manual X20.
Maar zie Youtube Hall stick veerspanning trimmen ,
Gaat moeilijk via verwijderen achterkant rubber/gaten , maar wel via voorzichtig achterkant 4 schroeven los ( denkom de 2,4 ghz antenne)
Gebruik hiervoor speciale schroeven draaier , torx ? , turn CCW in the middle of each gimbal.
Mvg. Xat
En wordt die Widget dan meegeleverd met de firmware?Yes, nog in premature status.. maar werkt![]()
Toetsenbord werkt super zeg.
Even een andere vraag. Ik heb mijn x20 omgezet naar mode1. Maar nu komt mijn linker stick niet meer terug naar het midden. Ik moet hem zeg maar corrigeren. Heb al de sticks meerdere malen gecalibreerd maar probleem niet opgelost.
Moet ik dat plaatje soms losse doen? Als ik dat doe, dan voel je in hall sensor voor hoogte dan moet echt het middelpunt zoals wel bij het rudder is.
Iemand een idee?
Nu de gps map widget werkend is in RC3
Release ik hierbij ook mijn map generator voor Ethos:
https://hobby4life.nl/ethosmap/
Ik wist niet dat ze zo'n Opensource widget gewoon mochten kopiëren!
OpenTX is toch open, dat mag je toch overal voor gebruiken?
GJ
Vraagje
Je hebt verschillende schermen.
Echter om van het ene scherm na het andere te komen moet je er door heen scrollen, is lastig tijdens het vliegen.
Kan niet vinden hoe je met een knop van het ene na het andere scherm kan springen, zou handig zijn?
Groet Hans
Ja hoor, OpenTx is open, maar dat betekent niet dat je het overal voor mag gebruiken. Als je OpenTx hergebruikt, dan moet je ook de Sourcecode van wat jij hebt gemaakt op basis van OpenTx weer opnieuw open terug aanbieden.
Dat is de hele gedachte achter OpenSource ontwikkeling. Je ontwikkeld en als iemand erop door ontwikkeld dan moet dat weer terug aangeboden worden.
Ik ben absolutt geen IT speicalist en heb er niet veel verstand van, maar dat is hoe het werkt volgens mij.
En er is wel degelijk iets gebruikt uit de GPS widget voor OpenTx. In ieder geval het idee en de berekenmethodes.