Frsky Tandem X20 met Ethos OS

Of je die mechanisch er zo in kan zetten ivm het printje er aan weet ik niet.. maar dat ie zal werken geen probleem.
Mischien op aliexpress zoeken naar een dergelijk lossen switch

Op de jeti schakelaar zit denk ik een weerstand.
Als die waarde klopt zal dat wel werken.
Ik ga mijn verende schakelaar van rechts naar links verplaatsen.

GJ

Die van Ali kan je aanpassen, eventueel de waarde van een weerstand van Frsky overnemen.
En het is natuurlijk een stuk goedkoper dan die Jeti.

GJ

Als er niets op het printje zit, of op de schakelaar dan heb je geen weerstand nodig.
En anders is het de waarde aflezen, op elke weerstand staat een kleurcode.
En als die niet leesbaar is dan kan je hem nog doormeten.

GJ

Als ik zo naar de foto van GJ kijk op blz 1.
Dan lijkt het erop, dat je geen weerstand hoeft om te solderen. Alleen de draden.
Heb zelf geen X20, maar misschien kan iemand dit bevestigen of tegenspreken?

cimg4768-jpg.439540

De zender is binnen hier.
Mooi spul! De naam van het model intypen duurt het langst, geen last van de gladdedraaiknop overigens,
Instellen gaat bijna vanzelf.
Er liggen 2 kistjes te wachten op een vlucht. 1 met vario ingesteld. Stelt wederom niets voor,

Zover dik tevreden!

Versie 1.07 staat op de site van frsky.
Ik twijfel of ik eraan moet beginnen om te flashen. Ik heb nog nooit een zender of ontvanger geflasht. Weet iemand een goede reden om het te doen? Wat verandert er allemaal?
Waar moet je op letten en wat moet je vooral niet doen?

Nu in de begin stadia van versie 1 "altijd" blijven updaten. Veel bugfixes.
Belangrijker nog is om de interne TD-ISRM module direct naar v2.18 te updaten. Daar zit een heel belangrijke fix in voor EU lbt gebruikers. NIET vliegen zonder die eerst geupdate te hebben.

Ik zal thuis eens kijken. Maar daar heb ik (nog)niet veel kaas van gegeten. Daarom heb ik geen open tx....

Back