Compleet A, B, C'tje

Hardsoldeer gaat zeer mooi.
Bodem? Heeft geen schade. Er zit daar wel kunsstof van het binnenscherm.
Felsrand krijgt wel eens een tik goed opletten. Het is altijd opletten met die oude brug aldaar.
De vorken moeten goed onder de deurstijlen uitkomen. Daar zit een sterkste punt.
Wat je ziet is poetsvermogen van de klusser! En al weer een nieuwe keerring in het deksel gedreven.
Helaas wilde het niet terug, carterpankeerring gaf mee... Dus dat moest ook los. Ik was blij dat er geestelijke ondersteuning was
van een topmonteur. Hernieuwde inzichten helpen in een diep dal... maar wel leut gehad!
Al met al werd het wel een balanceer-acht met tactisch geplaatste assteunen.
En daar ik onder een andere hoek naar de radiateur keek... dacht ik... die gaan we opfrissen met
een hersoldering... dat heb ik laten doen bij een radiator-kunner in Stadskanaal. Weer een vinkje op de waslijst!
Edoch, de vorige eigenaar die de auto heeft goed voor het karretje gezorgd.
Heeft de ton, nimmer gezien in 35 jaar. Parkeren kon de man niet. Dat was de grootste klus.
De radiateur ook een bijeffect van het parkeren...
20 jaar stilstand doet wel iets. Stilstand is achteruitgang voor een Lampredi.
Te lang weg gezet en het gaat mis. Je kan de klok er op gelijk zetten.
Een kant alles aan keerringen reeds vervangen, natuurlijk distributie ook.
Andere kant moest nog. Druppen in de bak, in de garage. Het werden er veel meer!
Vliegroest doet alle seals direct slopen.
Eigenlijk moet de auto iedere drie weken even een ritje
hebben gemaakt,. De winterstop is slecht. Maart mag ie weer. Maar dit was echt een verplicht nummer sleutelen.
Die bakkant was een vette bende geworden na 2 jaar wat ritjes draaien...
Na grote poetsronde kwam er als nieuw ogend boven-olie (water)...
Nu blijft alles mooi droog. Geen drup in de lekbak.
Gr Bas