En waar haal je goed HK spul ? Daar ga je tog geen HK servos opzetten ?,
alleen de ESC, en mischien de motor ?
waarom niet ??
HK staat voor Hobbyking en die hebben van prut servos tot goede servos van allerlei pluimage, echter ik denk dat sommige mensen nog in het tijdperk van de blauwe 9gr. bivakkeren.
Zelfs de HK servos en Turnigys servos hebben een ietwat ontwikkeling doorgemaakt. En aangezien we hier in het cheapy topic zitten hebben we het niet over MKS, Futaba maar goedkopere equivalenten die het qua kwaliteit/levensduur misschien zeker niet halen(of als je geluk hebt wel) maar nog steeds beter qua specs en goedkoper zijn als een ander A merk met misschien wat features van het duurdere.
voorbeeldje : TGY-306G-HV 21USD is geen MKS maar (veel)beter(zowel qua centrering als slob, snelheid, HV mogelijkheid, etc) dan de align 410,420,415,425 en ik kan ze vergelijken want heb ze allemaal in bedrijf

levensduur, tja altijd onbekend totdat hij het begeeft
Nogmaals het gaat hier over goedkopere alternatieven die niet per defenitie bagger zijn, net zoals de link die ik je stuurde voor die 450pro kloon waar klein dingen op zitten die ik bij een align nog niet gezien heb. Het is ook maar net wat je verwacht voor 53Euro incl. verzenden en dat viel hier dus 10000% mee

maar de volgende kan bagger zijn ook daar houden we rekening mee.
Kan nog een voorbeeld geven vwb mainblades voor de 450 omdat ik graag van uitproberen hou. 5 paar carbon blades(perfect in balans, ook qua zwaartepunt per paar genummerd) voor 14,50USD incl. verzenden:rolling: